zondag 31 januari 2016

Heb je op de lagere school leren haken?

Dat is een van de vragen van
de door mij opgestelde enquête

sites d'enquete rémunérée


Wie vaker op mijn blog kijkt weet dat ik een
handwerkopleiding volg en dat ik in het laatste jaar zit

Een onderdeel van de opleiding is het maken van een scriptie
Het onderwerp van mijn scriptie is haken
Het leek mij leuk om een enquête te houden
Enquête vragen maken en de uitslag te verwerken in mijn scriptie

Ik zou het super leuk vinden
als je mee wil doen aan mijn enquête
Wil je meedoen klik dan HIER

De uitslag van de enquête maak ik natuurlijk
ook bekend op mijn blog
Ik vind het ook leuk om onder alle deelnemers
iets te verloten, wat dat ga ik nog bedenken,
maar het wordt iets leuks :-)
Want eerlijk is eerlijk een enquête invullen kost tijd

Het meedoen aan de enquête kan tot
7 februari 20:00 uur

Dus als je het leuk vindt dat jouw reactie
ik mijn scriptie wordt verwerkt
doe dan mee en wie weet win je  ok nog een prijs
En ik zeg alvast:










9 opmerkingen:

  1. Natuurlijk wil ik daar aan meedoen! Als het goed is gelukt, dan heb ik dat zelfs al gedaan.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klaar! Kun je controleren of het goed is aangekomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk heb ik het ook met veel plezier ingevuld :-) Ik hoop dat ik het versturen goed heb gedaan. Veel succes met je scriptie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, ik doe graag mee! Leuk zo'n scriptie over haken. Ik ga snel kijken!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga niet meedoen, kan wel haken, maar doe het haast nooit en ook niet graag.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je zopas het door mij ingevulde formulier toegestuurd.
    Veel succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk. Ik heb 'm ingevuld. Als het goed is, heb je 'm al ontvangen. Succes met je scriptie.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...