dinsdag 19 januari 2016

Dinsdag poppendag

Deze keer een poppenblog 
anders dan anders
Dat gaat nog wel vaker
 voorkomen aankomende tijd
Eind april ben ik klaar met de handwerkopleiding,
maar daar moet ik nog wel het een en ander voor doen :-)

In het eerste jaar van de Handwerkopleiding heb ik stof geverfd, weten jullie het nog?
 
Ik wilde van de geverfde lappen graag poppen maken
Vandaar dat ik het hier ook kan laten zien en goed nieuws 
De poppen zijn op stof gelegd en geknipt :)
Ik 'gebruik' jullie meteen een beetje als stok achter de deur
Ik wil ze namelijk volgende week al aan jullie laten zien
De kleuren hebben te maken met de temperamenten
Wil je meer weten over temperamenten 
klik dan HIER

Ik wil de temperamenten ook in de poppen gaan verwerken
Hi, hi, nu heb ik jullie wel nieuwsgierig gemaakt hé?

Nu denk je misschien en Julia dan
Zij heeft er geen probleem mee hoor
Ze weet dat de opleiding nu even belangrijk voor mij is, fijn toch :)
Julia komt gezellig bij mij zitten
als ik aan het werk ben :)

Ik ga kijken bij de andere poppenmoeders,hoe gaat het met:


                                                                   Rita 
                                    
        Sandra     
                                 
                         Juffrouw Mier

                                                Haakjuffie 

                         Crealyt   
                                                              Jannie

                               Peggy


12 opmerkingen:

  1. Hè, wat kijkt die blauwe zielig, terwijl dat toch zo'n mooie kleur is. Succes met je popjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik ben erg benieuwd! Veel succes én plezier met het maken!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om de stofjes zo'n mooie bestemming te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, ik ben benieuwd naar het resultaat.Succes met je opleiding.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kijk al uit naar volgende week, ben benieuwd wat je er dan van gemaakt hebt :-) Succes en veel plezier ermee (want dat is natuurlijk minstens net zo belangrijk ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit ziet er goed uit! Nu al, dus dat beloofd voor het resultaat! Of zijn onze verwachtingen te hoog? Ik denk het niet, dit worden vast mooie poppen en Julia houdt je gezelschap en steekt af en toe een handje toe, perfect!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat wordt spannend met een nieuw soort poppen!
    En lief van Julia dat ze het gewoon allemaal goed vindt.
    Fijn om zo'n begripvol poppenkind te hebben. Succes met opdrachten hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om de poppendag en jouw opleiding zo te combineren. De temperamentenpoppen worden vast prachtig. Zeker als je support krijgt van Julia.

    Succes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben benieuwd naar de temperamentvolle poppen. Je hebt er leuk gezelschap bij zo
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah dat ga ik dus ook nog allemaal doen. Het was heel leuk afgelopen zaterdag. Ik ben benieuwd naar je poppen. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...