vrijdag 22 januari 2016

Woonketting :-)

Ik wilde al een tijdje
een woonketting maken
Je ziet ze overal voorbij komen en
ik wilde er eentje maken voor mijn hobbykamer :)
Bij de Action heb ik de kralen gekocht
en de klemmetjes komen van Dille & Kamille - Utrecht
Wat een leuke winkel is dat toch!
Tja en dan vond ik het toch nog moeilijk
wat hang je aan je woonketting
Maar het is gelukt hoor
Dat klosje wat je ziet is elastiek, maar dat werkte niet,
ik heb de kralen opnieuw aan moeten rijgen
Ik heb nu touw gebruikt, achteraf logisch daar zit geen rek in ;)
Kijk de woonketting is af, gezellig toch
Ik ben er in ieder geval blij mee
Zo is de muur in mijn hobby kamer helemaal af
Ik kan de woonketting regelmatig opnieuw stylen
want ja ik wil natuurlijk ook wel eens wat anders ;)

Zo nu ga ik de spulletjes klaar leggen
die ik morgen mee moet nemen naar de handwerkles
O, ja en ook nog even kijken hoe het zit met de treinen
hopelijk geen ijs op de bovenleiding

Ik wens iedereen een heel gezellig weekend :)



7 opmerkingen:

  1. Veel plezier bij de handwerkles! Je woonketting is leuk, handig ook: die knijpertjes!
    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, zo kun je steeds iets nieuws ophangen :-)
    Veel plezier morgen, goed je best doen op school he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gezellig! Ik heb de klemmetjes hier al lang klaar liggen, maar heb nog steeds geen slinger gemaakt :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, zo'n woonketting waar je elke keer iets anders aan kan hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, zo'n woonketting, helaas heb ik in mijn hobbykamer geen plaats meer ervoor.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat staat gezellig, zo'n ketting. En je kunt nog een beetje variëren ook!
    fijne zondag, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...