dinsdag 30 april 2019

Dinsdag poppendag :)

Jullie weten al dat ik voor mijn verjaardag
een klein kweekkastje heb gekregen :)
Maar heb ik jullie al verteld dat Julia zo'n fijne hulp met kweken is?
Ze is bijna even vaak in de kweekkast te vinden als ik :)
Anita heb je al gezien dat de Rucola het zo goed doet?
Je moet wel goed water geven
de Afrikaantjes staan droog
Nog even en de Judaspenning mag wel de tuin in:)
Ja, zelfs Willy Wolmuis helpt een handje
Deze zaadjes gaan we deze week zaaien hoor Julia

Jullie zien het, handig die extra hulpjes & handjes :-)

Is er poppennieuws bij:







Corina    Akkelien
                                             Sandra 

                              Mariam


   Angélique                 Blauw en zo





                 Lydia








11 opmerkingen:

  1. Ah wat lief! Fijn hoor dat ze zo goed helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aprille tuinpret in de poppendagblog :-)
    Samen tuinieren is extra leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn zulke lieden die het zo goed in de gaten houden. Wat vooral water is heel belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat handig zo'n hulp! En wat lijkt me zo'n kweekkastje fijn.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier moet er nog ontzettend veel gebeuren in de tuin. Maar wij hebben natuurlijk niet zo'n fantastische hulp. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Flinke hulpen heb je!!!
    Wat zal alles straks mooi groeien en bloeien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou inderdaad heel handig, die extra helpende handjes! Een prachtig stel!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh, jij hebt al plantjes. Mijn zaden moeten nog opkomen, maar dat zal vast goed komen. Ik heb dan ook niet van die goede hulpjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig om zo met z’n allen te tuinieren !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zo'n kweekkastje, ben benieuwd naar je opbrengst.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...