vrijdag 6 augustus 2021

Crea 2021 de P van Planten

Voor mij is de letter

echt de P van Planten

 
Geraniums 

Afrikaantjes:)
Planten met gele bloemen of paarse ;)

Planten in de moestuin, sperzieboontjes in wording ;)
 
Courgette's
Of mijn kamerplanten :-)
I love them all :-)

Heerlijk al dat groen!
Waar dachten de andere aan bij de letter P?
Ik ben benieuwd, ga je mee kijken bij:
                                                                  In de weer  
                                                                    De Breimeisjes          
                                                                               Céline
                                                                         Marian Maakt
madebyjittie  via Instagram 


















 

15 opmerkingen:

  1. Ja, die P van planten PAST bij jou. Wat een heerlijke variatie planten heb je in de tuin staan, Anita...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Planten in allerlei soorten en maten, schitterend Anita !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent echt goede maatjes met de planten, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ja, volgens mij zijn jouw "pompoenen" stiekem courgettes ;-)

      Verwijderen
    2. Ha, ha, hoezo soms van het padje ;)
      Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, we hebben er ook heerlijke courgettesoep van gemaakt.

      Verwijderen
  4. Wat een prachtige bloeiende weelde hebben jullie in de
    tuin staan Anita, ja planten zijn echt jou ding hé, ze
    zien er ook allemaal mooi verzorgd uit.
    Staat die pannenkoek plant bij jou in het licht of iets
    meer op een donkerder plekje? Bij mij worden de bladeren
    bijna allemaal geel, hij staat voor het raam maar niet in
    de zon? En zoals Angélique ook al schrijft, volgens mij
    zijn die pompoenen ook Courgettes, dus lekker opeten. En de bloemen daarvan kan je vullen met het een of ander als een klein hapje tussendoor.

    Heel fijn weekend....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, waarom ik nu pompoen type, een raadsel, van de eerste courgettes hebben we soep gemaakt.
      Mijn pannenkoek plante staat toch wel 2,5 mtr van het raam en krijgt wel licht, maar geen direct zonlicht. Klopt, eerst stond hij voor de raam, maar dat vond hij niet fijn. Fijne dag, Anita

      Verwijderen
    2. Bedankt Anita, dat dacht ik al, las ook ergens dat ze niet teveel water moeten hebben want dan krijg je ook geel blad. Lieve groet, Josephine

      Verwijderen
    3. Ik zet mijn planten tegenwoordig in een bakje met gekookt (en afgekoeld) water en laat ze zo drinken. De aarde is bovenop is niet nat, ik heb dan geen last van die kleine vervelende vliegjes :-) Groetjes Anita

      Verwijderen
  5. Je hebt groene vingers dat is wel duidelijk. Wat ziet het er mooi uit. Eer van je werk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Planten zijn hele mooie vertegenwoordigers voor de letter P. Jij bent een echt plantenmens zo te zien. Ze zien er allemaal heel gezond en verzorgd uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent een hele goeie plantenmoeder zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een hele verzameling. Fijn zeg. Ik heb niet hele groene vingers, helaas. In de tuin gaat het nog wel maar binnen houd ik geen plant in leven :(

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...