vrijdag 20 augustus 2021

Crea 2021 de Q van Quote & de Quiltclub

Geen gemakkelijke letter 
deze keer de Q

Quilten, dat zullen meer dames kiezen
Ik vind het ook heerlijk om te doen
maar dat heb ik ook met breien,
borduren en haken ;)

Daarom heb ik gekozen voor de
Q van Quote

De betekenis van Quote is:
Een Quote is een aanhaling of een citaat
ofwel een weergave van wat iemand gezegd heeft
Een Quote is vaak op schrift of digitaal vastgelegd
Een Quote wordt vaak toegepast bij e-mailberichten

Sommige Quotes spreken mij gewoon aan :-)
Zoals deze 

of deze 



de Quiltclub

Nee, ik ben niet bij een Quiltclub
lijkt me eigenlijk best leuk om daar bij te zijn,
om elkaar te inspireren :)
Omdat het dit keer om de letter Q gaat
Al mijn boeken van de Quiltclub
Ik heb inmiddels mijn verzameling van de boeken compleet
de schrijfster is Jennifer Chiaverini 
Ik heb er al een paar van gelezen
Aankomende winter ga ik ze allemaal lezen
nu vind je me meer in de (moes) tuin

Ik zei het al, ik vond de Q niet makkelijk
Wat konden de andere bedenken?
ik ga kijken bij:

                                                                  In de weer  
                                                                    De Breimeisjes          
                                                                               Céline
                                                                         Marian Maakt
madebyjittie  via Instagram 


 







 

10 opmerkingen:

  1. Ja het quilten daar dacht ik ook ff aan. Geen makkelihke letter maar toch gevonden soms heb je hem ineens. Mooie spreujen/ quotes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja de Q is geen gemakkelijke letter, maar je hebt er toch een mooi blogje van kunnen maken!
    Quotes vind ik heerlijk, sommige zijn gewoon leuk maar er zijn er ook die heel waar zijn en tot goed nadenken dwingen.
    De boeken van de Quiltclub ken ik niet. Gaan die echt over een club en komt er veel quilten in voor? Ik kan me voorstellen dat dat de echte quilters goed aanspreekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt toch een flink blogbericht geschreven over de Q. Quotes vind ik vaak interessant, stof tot nadenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, zelfs een handwerktechniek met deze letter!
    Mooie quotes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondanks dat je het moeilijk vond, maakte je er een aardig blogje van.
    Weet inmiddels waar de stoffenwinkel is, had het al opgezocht, maar toch bedankt voor je bericht.
    Ben er nog niet geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je blog is aardig vol ondanks de moeilijke Letter Q.
    Quotes daar ben ik ook gek op en je laat er paar mooie
    aan ons zien. Heerlijk die behoorlijke stapel boeken
    van je, inderdaad heerlijk om daar in de winter,
    bij aangename warmte in te gaan neuzen.
    Succes met de moestuin Anita en een fijn weekend gewenst...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Quotes daar hebben Hazel, Ulle en Bodile niet aangedacht.
    Ulle laat weten dat de quiche lekker smaakte. Maar dat deze wel kant en klaar was van de Appie. Hij zou graag een echte zelfgemaakte Quiche willen eten. Heb jij een lekker recept?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Wanneer en waar begint straks crea 2022?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je je verzameling quiltclub boeken compleet hebt kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...