donderdag 25 april 2019

Lith Presenteert!

Tweede paasdag, deed ik mee met Lith Presenteert

Lith, het dorp aan de Maas
waar ik al een tijdje woon :-)
De 5e editie alweer en de 2e keer dat ik mee deed :)
Op paaszaterdag hadden we o.a. de grootste tenten opgezet
De organisatie bestaat uit vrijwilligers en alle handen zijn dan welkom

Tweede paasdag was het dan zover :)

De zon was er ook, we hadden echt heerlijk weer
Beetje, bij beetje kwamen er steeds meer mensen :)
Ik had een mooi plaatsje
Ik kan nog steeds genieten van het uitzicht :)
Zij waren er ook ;)

Ik heb complimenten gekregen
 leuke gesprekken gehad & gezellige mensen ontmoet
Een mooi dag :)


Nu ga ik eens vlug bij iedereen op de blog kijken en lezen
 want Ik loop een beetje achter
een gevalletje tijd te kort ;)


6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit. En wat had je een geluk met het weer. Leuk hé om mensen te ontmoeten die enthousiast zijn over jouw hobby. Ik hoop dat je ook verkocht hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je had er ook prachtig weer voor. Een leuke kraam met een schitterend uitzicht. En hopelijk ook nog leuk verkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi, Anita, fijn dat je leuke reacties kreeg!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, had he hetzelfde plekje als vorig jaar? Je kraam ziet er top uit! Fijn dat het zo'n gezellige en leuke dag was.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gezellig ziet dat eruit leuke vriendjes die alpaca s

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dat het zo geslaagd was! Want iedereen steekt er toch een hoop tijd en energie in. Ga je volgend jaar weer mee doen?

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...