dinsdag 23 april 2019

Dinsdag poppendag :)

Dinsdag poppendag
Het lijkt wel of de weken alleen
nog maar uit dinsdagen bestaan ;)

Toen ik aan Julia vroeg of ze mee ging om bloemetjes te plukken
Zag ik haar fiets in haar appartement staan
Haar antwoord:
Nee, Anita ik heb geen tijd Willy en ik zijn mijn
fiets voor Koningsdag aan het versieren en dat is het al zo
We hebben het veel te druk

Ik snap het wel, dit is het eerste jaar
dat Julia een eigen fiets heeft
Natuurlijk wil ze nu graag mee doen
met het fiets versieren voor Koningsdag


Is er nog meer poppen nieuws?
Vast wel bij:
Corina    Akkelien
                                             Sandra 

                              Mariam

   Angélique                 Blauw en zo




                                                                                   Lydia


11 opmerkingen:

  1. Ha ha ik snap het helemaal ik heb toch een leuke fiets op de kop getikt die wordt nu ook druk versiert voor koningsdag.
    Ik hoop hem morgen te laten zien. Julia veel plezier en misschien win je wel een prijs !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk moet de fiets versierd worden en daar kun je heel erg druk mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt het mooi! Vast veel plezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O gaat Julia meedoen met een optocht?! Gaaf! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze heeft helemaal gelijk. De fiets wordt vast heel mooi.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze hebben het er maar druk mee! Heb je toen maar alleen bloemetjes geplukt?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw, ik vind je foto's eindeloos mooi. Ik kan er helemaal bij wegdromen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Julia heeft duidelijk zin in koningsdag met haar versierde fiets. Fijn dat Willy haar helpt met versieren. Voor jouw wel jammer dat ze niet mee willen om de bloemetjes buiten te zetten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, Julia hat ja auch ein fiets.
    Wie süß, ich liebe diese Puppentagen.
    Ich wünsche Dir einen schönen Abend, lieben Gruß
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij wint vast de eerste prijs Julia!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...