dinsdag 16 april 2019

Dinsdag poppendag :)

Toen ik de tuin inliep hoorde ik
jhhoeoe Anita, wij zitten hier ;)
Dat hebben jullie goed bekeken
Ja hé, het is hier heerlijk in het hoekje
De tafel, stoel en krukje kun je makkelijk optillen, heel handig
Kijk Willy is zelfs al aan het zonnebaden
Kom je ook zonnebaden Anita ?
Nee joh, ik wil Anita al iets vragen
Anita ga je met mij mee bloemetjes plukken
de viooltjes waren 'op'
Dat is gezellig, wanneer gaan we?
Nu natuurlijk
Wil je deze plukken Julia ?
Ik kijk nog even verder
Deze zijn ook mooi, maar mijn vaasje is te klein
Dan wandelen we nog even verder
Bloemetjes zijn er genoeg hier :)
Deze worden het, ik ga plukken
Help je even mee ?
Dat staat gezellig, een fris bosje bloemen :)
En waar zijn Julia en Willy?
Buiten, nog steeds aan het genieten van het zonnetje :-)
Is er nog meer poppennieuws?
Jawel hoor, ga maar eens kijken bij:


                                               Rita
Corina    Akkelien
                                             Sandra 
                              Mariam
   Angélique                 Blauw en zo



                                                                                   Lydia

13 opmerkingen:

  1. Julia heeft gelijk, een bosje bloemen op tafel staat zo gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is dan ook heerlijk in het voorjaarszonnetje! Al moet ik er wel vreselijk van niesen... :)
    Die Julia, altijd bezig om het gezellig te maken. Van wie zou ze dat toch hebben?
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig hoor, bloemetjes op de tafel en gelukkig was er genoeg om te plukken. En daarna vast weer lekker in het luwe hoekje gaan zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er gezellig uit! Ik wil zo wel aan schuiven : )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, prachtige bloemetjes!
    Heerlijk, om zo te genieten van het buitenleven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een prachtige blog met geweldige plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij waren alle poppendames buiten! Julia heeft prachtige bloemetjes geplukt. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat doe ik nu ook zo graag bloemetjes plukken langs de slootkant of uit de eigen tuin .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fijn plekje hebben ze uitgezocht. Het was vandaag best aangenaam. En heerlijk dat er nu weer verse bloemen op tafel kunnen. fijne week nog.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig die bosviooltjes. Precies goed voor je vaas.
    En heerlijk om zo te genieten buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Julia en Willy hebben het goed bekeken. Lekker buiten van het mooie weer genieten en binnen ook nog een vaasje met mooie bloemen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's! Vooral tussen alle bloemetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...