vrijdag 5 april 2019

Happy........Crea 5219

Happy
Is het woord van deze week
Nu word ik van een heleboel dingen HAPPY :)
Een van die dingen is de tuin
De bloemen, planten en vogels in de tuin
de seizoenen die je door de tuin goed meekrijgt
 echt HAPPY word ik daarvan
Het zaaien en lekker in de grond wroeten,  heb ik jullie al verteld
dat ik een kweekkastje voor mijn verjaardag had gevraagd?
Ook al is het nog fris,
vorige week hebben we het kastje in elkaar gezet :)
Geweldig toch, daarin kunnen heel wat zaadjes :)
Het liefst had ik een glazen kweekwast gehad
Maar eerst maar eens kijken of ik kweekkast
veel ga gebruiken en dan zien we wel verder ;)
Ik ben al begonnen met zaaien, wel fijn hoor
Vorig jaar had ik in de bijkeuken en het atelier
allemaal potjes staan, nu staan ze mooi bij elkaar
in mijn kweekkastje :)
Het kruidenhoekje moest verhuizen  en is voortaan naast de aardbeien 
De bladeren dat blijft nog wel even
Dat heb je met een beukenhaag ;)
Alle kruiden hebben inmiddels een nieuwe naamsteker
Gemaakt van een helft van wasknijper en satéprikker :)
Dit keer toch maar met een vernislaagje

Wat vinden jullie?
Zullen we weer elkaar ook dit jaar weer
regelmatig inspireren met een blogje over onze tuin?


Ik ga kijken waar de andere HAPPY van worden
want over de tuin kan ik nog HAPPY uren door praten ;)













De Breimeisjes


Volgende week is het woord


Kind  (vriendelijk)






10 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat je je happiness in de tuin kunt vinden! Wat een mooi kweekkasje en wat een goed idee om eerst uit te proberen of je hem veel gaat gebruiken voordat er een glazen versie van in de tuin komt. Ik wens je heel veel happy tuinmomentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk met je handen in de grond wroeten, jij kunt heel wat HAPPY uurtjes in de tuin doorbrengen. Mooie tuin heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja daar zou ik ookhappy van worden wat een mooi kweekkastje nou dat gaat wel goed komen bij jou in de tuin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit jaar nog helemaal geen zin heb in de tuin, hopelijk komt dat nog. Jij bent al lekker bezig. Ik wens je veel geluksmomenten in de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had vanmorgen al een mail van een vriendin die het opgevallen was dat er geen #zaaienmaart was geweest bij mij, maar ja, dat ging even niet :-)
    Wel leuk, zo'n kasje!
    Groetjes en fijn weekend!
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, de tuin heeft jouw hart wel... Het is ook heerlijk om buiten bezig te zijn en te zien wat er groeit en bloeit!
    Fijn zo'n kastje; je kunt het ook weer gemakkelijk op een andere plek zetten als je dat wil.
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo'n tuin en je kweekkastje lijkt mij ook wel wat. Ik ben benieuwd of je er veel gebruik van gaat maken.
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar wordt een mensen Happy van. Stukjes geluk in eigen tuin en het is heerlijk om alles te zien groeien en bloemen. Handig kasje, dat je in het najaar gewoon kunt opbergen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kweekkasje, daar ga je veel plezier aan beleven. En die stekertjes zijn te gek. Hoe simpel kan het zijn.
    Bloggen over de tuin zou ook heel leuk kunnen zijn, ik ga er over denken om mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van nieuw groen in de tuin word ik ook happy.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...