zaterdag 13 april 2019

Leo de Leeuw :)

Eerst wil ik jullie bedanken
voor de lieve en hartelijke reacties op mijn vorige bericht
Wat is het toch 'warm' en gezellig in Blogland :)
Ik was een beetje uit mijn doen :(

Misschien ook wel omdat er de laatste weken
allerlei mensen/werklui in huis rond lopen

Keurige en fijne mensen,
Maar op de een of andere manier
ben ik dan uit mijn 'gewone doen'
Het kost me veel energie:(

Ons huis heeft nu weer
goed hang- en sluitwerk en een betere kwaliteit dubbelglas
Dat merk je echt wel, veel meer comfort :-)
Gelukkig is het allemaal goed gegaan en weer achter de rug!

Vanmiddag even de tijd genomen om in het zonnetje
weer een paar regels te haken aan Leo de Leeuw :)
Ik haak hem met Phildar cotton 3
kleuren 126 Gold en 138 Havane
haaknaald nr. 3

Wat is het toch een leuk boek, Zoomigurumi 7
eerder haakte ik al Hamisch de hamster
én er staan nog meer leuke patronen in het boek :)
Echt een aanrader dus!

Fijn weekend
Tot dinsdag :)





10 opmerkingen:

  1. Dat wordt een mooie Leo. Je hebt toch wel achter dat fijne nieuwe glas gezeten he? Buiten is veel te koud!
    Fijn dat alle werkzaamheden klaar zijn en naar wens. Logisch dat je dat een beetje van slag raakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat de werklui klaar zijn! Lekker aan de haak, dan word je weer helemaal zen ;-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die leeuw.
    Ik ben ook altijd uit mijn doen als er werklui over de vloer zijn. Je kunt niet lekker je eigen gang gaan, maar gelukkig komt er ook weer een einde aan en zie je aan het eindresultaat waarom je er aan begonnen bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap het wel hoor.. ik baal er altijd van als er werklui lopen, vooral binnen. Dan is het huis niet meer van mezelf en dan kan ik ook helemaal niet creatief bezig zijn, lukt me gewoon niet...
    Maar nu is dat heerlijk weer achter de rug, Anita. En je bent weer fijn aan het haken! Een lief of ondeugend leeuwtje.. en wat voor avonturen zal hij gaan beleven?
    Zag ik me daar toch bij http://haak-in.blogspot.com/ een echte Juffrouw Ooievaar... Heb je dat ook gezien?
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is fijn als anderen dingen in je huis aanpakken, maar het is nog veel fijner als je het huis weer voor jezelf hebt. Dan kun je weer helemaal jezelf zijn.
    De zoomigurumiboeken hebben zoveel leuke patronen. De leeuw is echt een leukerd.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad, je voelt je dan niet thuis in je eigen huis. Gelukkig nu weer rust en weer lekker aan de haak.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik begrijp je helemaal! Je leeuwtje wordt erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze belooft ook een leukertje te worden. En ik hou ook niet van mensen in mijn huis. Daar word ik heel onrustig van.
    Fijne week.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...