vrijdag 19 april 2019

Lente..................Crea Week 16

Uit het boek: Kinderversjes van Lea Smulders
Ja, ik kan er niets aan doen,
maar het woord van deze keer, Lente vind ik een makkie
Een heerlijke tijd, een tijd om te genieten :-)
Genieten van de schapen met hun lammetjes in de wei
Van de prachtige bloesems in de bomen
Van de kleine eendenkuikentjes
Die zijn hier niet zoveel, vandaar deze manden
 de mensen willen de eenden een handje helpen
Goed idee en prachtig om te zien, er staan er een
aantal nu maar hopen dat het werkt :)
Of wat denk je van buiten zitten, liggen of eten
Ja, een heerlijke tijd DE LENTE :)

Altijd leuk om naar de inzendingen van de andere te kijken:
Elisabeth   
                                                                               Albértje     
                                                                               Indeweer      
                                                                            De Breimeisjes               
                                                                                     Lydia                       
                                                                                           Céline
                                                                                        Marian Maakt



Het woord van volgende week is:

Reflectie




12 opmerkingen:

  1. Mooie plaatjes en idd... ik vond spring ook een makkie! Spring is heerlijk! Fijn springweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jou foto's zijn ook om van te genieten! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heerlijk tijd, zeker met het mooie weer van nu. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk versje en bij de het zien van de laatste foto, krijg ik zin in pick-nicken. Daar ben ik dol op. Fijn Paasweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lente is duidelijk de tijd om van te genieten. Dat laat jij goed zien.

    Groetjes en fijn paasweekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk seizoen, de lente!
    En rose sneeuw, dat is fantastisch :-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zelfs je berichtje straalt... Hebben jullie merels in de buurt? Dat vind ik zo prachtig...
    Mooi gedichtje en over die sneeuw.. nog maar vorige week zaterdagmiddag hadden we dus natte sneeuw hè.. Aprilletje zoet geeft nog wel eens witte hoed, zei mijn schoonvader toen!
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja wij hebben merels, ik hoor ze zelfs nu terwijl ik type :) Een merel heeft iets aan haar pootje, maar elke dag staan er broodkruimels en water voor haar klaar :)
      Tot nu toe red ze het, maar laatst zat er ook een roofvogel, gelukkig had ze zich toen verstopt. Groetjes Anita

      Verwijderen
  8. jaaaaa bij jou ook heerlijk lente lammetjes en lekker buiten zitten. wat een mooi jaargetijde .
    Volgende week is het wat lastiger denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief gedichtje. Heerlijk de lente en helemaal als het van dit mooie weer is. fijne paasdagen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...