dinsdag 26 september 2017

Dinsdag poppendag :)

  W E R K
   IN
  UITVOERING!!
Dat klopt :-)
Deze keer niet zoveel te vertellen
De plankjes zijn geverfd :)
Nu weer verder!

Julia en Lizzie verveelde zich al snel en zijn naar buiten gegaan
Geef ze eens ongelijk met dit mooie weer ;)

Wie weet is er bij de andere poppen meer nieuws
Voor poppen nieuws maak ik altijd tijd, kom we gaan kijken bij:

  Jolanda
Elizabeth      Rita 
       Sandra      Juffrouw Mier


                                                            Crealyt   
                      Jannie          Peggy

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke






9 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd, de kleuren zijn al heel mooi! En ik kan me voorstellen dat ze nog even van het zonnetje willen genieten. Het was heerlijk vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes! Ik ben benieuwd wat het gaat worden. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer hoor, hier worden we nu echt niets wijzer van. Moeten we nog langer wachten.
    Kan je je hulptroepen niet inschakelen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren! Ik ben wel nieuwsgierig wat dit gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ja, de plankjes zijn geverfd... Dat zien wij ook... Maar wat ben je toch van plan te gaan maken? Julia en Lizzie, kunnen jullie het ons niet vertellen?
    Ik kan bijna niet wachten tot dinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...