zaterdag 2 september 2017

Ik pak de draad weer op ;)

HIER en HIER liet ik al zien dat ik een woondeken aan het haken ben
Maar ik heb nooit laten zien dat het helemaal klaar was
Klopt, het is ook nog niet klaar
Omdat de CAL bij mij niet goed uitpakte
had ik een ander patroon gezocht
Het aantal bollen licht grijs bleek toch niet voldoende
en hetzelfde kleurnummer was niet meer te koop
Dan nog de verhuizing en de zomer, ja dan zit de klad erin :)
Nu paste licht grijs heel goed bij het interieur in ons oude huis
Maar in het nieuwe huis hebben wij hele andere (warmere) kleuren
Dus bedacht ik om er een andere kleur bij te kiezen
het is groen geworden :-)
Het plan is om er nog een behoorlijk grote 'rand' groen aan te haken
en dan om de hele deken ook een groen randje :)
Het grijze gedeelte is 1.40 bij 1.44 meter
dus ik kan nog even vooruit

Het begin is weer gemaakt
Afgelopen week was het warm
Om dan met een deken op je schoot te zitten is niet zo'n pretje
Maar binnenkort komt hij af, dan ben ik letterlijk en figuurlijk
klaar met mijn woondeken ;)

Heb jij ook een project dat langer duurt
dan gepland?














7 opmerkingen:

  1. Goed idee om de deken weer op te pakken en af te maken. De extra kleur is een mooie afwisseling op de grijze kleur. Jouw verhaal van jouw project is zo herkenbaar. Ik heb laatst een halve deken uitgehaald en er een nieuwe deken van gemaakt. Deze keer is het project wel echt af gekomen. Dat geeft een fijn gevoel.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om er groen bij te doen! Grijs is op zich helemaal geen foute kleur, maar het kan wel wat saai worden. Of nèt het verkeerde grijs wezen...
    Fijn dat deze deken nu wel naar je zin wordt en soms duurt het wat langer dan gepland. Ik heb dit met m'n grijze Double Trouble Cal deken. Maar die komt ook echt een keertje af! Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het heeft wel wat chiques dat groen erbij. En heel herkenbaar de meeste projecten duren langer dan gedacht/gepland/gewenst.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je deken is heel mooi egaal gehaakt en met dat groen erbij wordt het grijze een beetje opgefrist, ik vind het mooier MET groen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, soms moet je van strategie veranderen :-)
    Dit ziet er veelbelovend uit!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms is wisselen van kleur of patroon een goede oplossing. Het ziet er wel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...