dinsdag 19 september 2017

Dinsdag poppendag :)

Afgelopen week was ik samen met mijn man even naar de bouwmarkt
Ik heb een plannetje, maar moet nog kijken hoe het uitpakt :)
Ik moest de spullen die ik gekocht had even kwijt
dus had ik ze in het atelier gelegd
Kom ik later in het atelier
Zitten Julia en Lizzie al met een verfkwast in hun handen
Anita gaan we beginnen, gaan we verven, wat gaan we maken?
Ho ho dames we gaan nog even niets doen
Ik heb deze spulletjes alvast gekocht maar ik moet nog
even kijken hoe ik het precies ga doen
Ik wil wel met blauw verven hoor Anita
Julia, als we gaan verven mag jij met blauw verven ;)
Wat ga je maken Anita?
Dat verklap ik nog niet, ik weet niet of het mooi gaat worden
Ondertussen is er een hoop geroezemoes in het ooievaar verblijf ;)
Wat is er dames?
Wij weten wel wat Anita gaat maken
Goed van je Anita, dat je nu eindelijk je plannetje doorzet
Wij vinden het een goed idee :)
Ja, maar ik moet nog wel kijken of het lukt!!
Wij dames ooievaar verklappen nog niets

Oei, dat is wel moeilijk voor Julia en Lizzie
De dames ooievaar weten iets wat zij niet weten ;)
Ja ook poppen moeten soms iets leren!
Geduld hebben :)

Zijn er nog meer poppen die iets geleerd hebben?


Laten we gaan kijken bij:

  Jolanda
Elizabeth      Rita 
       Sandra      Juffrouw Mier


                                                            Crealyt   
                      Jannie          Peggy

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke


Hartelijk welkom aan de nieuwe volgers
Leuk dat je mijn blog bent gaan volgen :-)










11 opmerkingen:

  1. Haha, nou, je hebt mij ook wel een beetje nieuwsgierig gemaakt, hoor! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, en ook mensen moeten soms geduld hebben... Oef, wat ben ik nu nieuwsgierig!
    Maar die voortvarende Julia en Lizzie zullen er wel voor zorgen dat jij je plannetje gaat uitvoeren... Wordt vervolgd???

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik behoor tot de nieuwsgierige mensen maar vooruit ik zal ook geduld hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook heel benieuwd!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geduld is een schone zaak, zeggen ze....
    ik vind er niets 'schoons' aan, whahahaaa!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook geen geduld! Wat ga je maken? XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je weet de spanning wel op te bouwen. Niet alleen de poppen zijn nieuwsgierig, maar heel veel volgers ook waaronder ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je maakt ons wel nieuwsgierig zeg. Niet alleen de poppen wachten vol ongeduld.
    Wat hebben de ooievaars trouwens een prachtig verblijf.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Denk je dat de ooievaars het echt geheim houden? Ik ben net zo nieuwsgierig als de poppen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke verrassing? Als er blauw aan te pas komt, is het eigenlijk altijd goed. vast fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ai ai ai, nu wordt het ooievaarsnest zeker aan een spervuur van vragen onderworpen door de dames?!
    Ik ben ook wel nieuwsgierig wat je van plan bent.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...