dinsdag 5 september 2017

Dinsdag poppendag :)

Julia en Lizzie zijn druk bezig met
de herfst etalage
Toen ik vroeg of ik foto's mocht nemen
kreeg ik boze blikken, we zijn nog lang niet klaar hoor!

Dat geeft mij mooi de kans om mijn twee muizen
te laten zien die ik pas heb gemaakt :-)
Het is zo'n leuk patroon :)
Dit dotje heeft ook nog een broertje
Het vorige muisje was meteen verkocht :-)
Deze twee komen in 't winkeltje en
als ze wat langer blijven dan kunnen
ze mee naar een herfstmarkt

Wat zijn de andere poppen aan het doen
Ik ga kijken bij:

  Jolanda
Elizabeth      Rita 
       Sandra      Juffrouw Mier


                                                            Crealyt   
                      Jannie          Peggy

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke







13 opmerkingen:

  1. wat zijn de muisjes schattig! Ik ben ook heel benieuwd naar de etalage. Liefs, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk! Mooie kleuren heb je gebruikt. En ik ben benieuwd naar de nieuwe etalage!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotjes. En wat ben ik nieuwsgierig naar de herfst-tafel......ehm- etalage bedoel ik.

    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan moeten we nog een weekje wachten op de herfstetalagefoto's... (denk ik..).
    Je muisjes zijn ontzettend leuk en ik vind het niks gek dat ze zo snel verkocht worden!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave muizen. Ik denk niet dat ze de herfstmarkt gaan halen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat je nog nieuwe muizen mag gaan maken voor de kerstmarkt, ze zijn zo leuk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo met die zakdoeken om hun nek. Meer hebben ze niet nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schattig. Inderdaad een goed idee om ook muizen te maken voor de kerst. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...