zondag 3 september 2017

Care bag is op plaats van bestemming :)

Dit is ze geworden, mijn eerste Care bag :)
Hier vertelde ik al dat ik mee wilde doen met dit goede initiatief
De Care bag is al een tijdje af :)
Door de vakantietijd duurde het wat langer voordat ze bij Ineke
de initiatiefneemster (kijk bij het filmpje) was

Ik heb er over nagedacht, hoe zou ik het aanpakken
Ik wilde van een donkere naar een lichte kleur haken
Immers door het infuus en door de therapie
gaat het hopelijk weer beter met je
Dan om de bag op te vrolijken een bloemetjesslinger, een vlindertje en hartje
Het hartje is ook nog speciaal dat heb ik ooit van
Rita gekregen en ik bewaarde het voor een speciale gelegenheid
Dat was nu vond ik :)
Op  Facebook lees je alles over de Care bag
en kun ook jij je aanmelden om mee te haken!

Ik heb nog ideeën voor andere Care bags die ik wil gaan maken
Alle Care bags zijn welkom want helaas zijn er genoeg
vrouwen die een Care bag kunnen gebruiken :(










8 opmerkingen:

  1. Leuk initiatief die carebag, in mijn tijd bleef je nog in het ziekenhuis zolang je drain liep, maar die tijd is al lang voorbij. Maar dit zal de vrouwen vast helpen om ook die periode door te komen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat mooi gemaakt! Vol liefde en aandacht <3
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb even terug gekeken wat een care bag is, en wat een geweldig initiatief! Je maakte een hele mooie, Anita. Echt fijn voor degene die hem krijgt. ZO wordt het misschien ietsjes makkelijker om deze zware tijd door te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige carebag en een mooi gebaar voor vrouwen bij wie het lot helaas toe is geslagen. Duidelijk met liefde voor één van die vrouwen gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je mooi gedaan! En er zit een prachtige gedachtegang in de overloop naar de andere kleur. Dat moet toch heel steunend aanvoelen dat een onbekende vrouw zoiets moois voor je maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar heb je goed over nagedacht. Ik vind hem heel mooi. En zo heel persoonlijk.
    Fijn om op deze manier je steentje te kunnen bijdragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita wat lief dat je ook hier weer een stukje post over de Care bag.
    Dank je wel, je Care bag is ook erg mooi en de gedachte er achter erg bijzonder!
    Ik heb de link naar mijn Facebook pagina doorgezet.
    Nu nog proberen om het op mijn Care bag pagina te krijgen.
    Lieve groetjes
    Ineke Gallé-Rovers

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is zo'n mooi initiatief. En jouw carebag is echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...