vrijdag 8 september 2017

Reünie :-)

Morgen is het zover :-)
De 2e reünie van de handwerkopleiding
Morgen zijn we te gast bij E in Arnhem
Natuurlijk hebben we er allemaal reuze zin in :)

Vorig jaar waren we bij M op bezoek
Bij M zijn we bezig geweest met de Mola techniek

Ik had nog wel een keer aan mijn handwerkje gewerkt,
maar om allerlei redenen was het niet af
Toen we eenmaal afgesproken hadden voor september was dat
een mooie stok achter de deur om er vaart achter te zetten ;)
Al bordurend met de kettingsteek bedacht ik dat het een
etui moest worden en dankzij wat hulp, bedankt ma
Kan ik de etui morgen showen
Ik ben benieuwd wat de andere van hun lapje gemaakt hebben
Kijk dit is het geworden een etui waar van alles in kan :)
Ik ben blij dat ik het afgemaakt heb
een herinnering aan een super leuke dag

M heeft al verklapt dat we gaan breien
Mijn spulletjes voor morgen staan al klaar
Ik zal weer foto's maken net als vanouds
dan kunnen jullie meegenieten

Iedereen een fijn (handwerk) weekend :-)






8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk etuitje is het geworden. En veel plezier morgen.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Heel veel plezier en ik ben benieuwd naar je blog hierover :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi etuitje! Je hebt cast een heel fijne dag gehad inmiddels, ik kom graag terug om het verslag te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om via een reünie contact te houden met de mensen van jouw opleiding. Je hebt een leuke etui gemaakt als aandenken aan de eerste reünie. Ik ben benieuwd wat jullie tijdens deze tweede dag gaan breien.

    Veel plezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, soms blijven dingen liggen om allerlei redenen. Maar eens komen ze toch af!
    En nu heb je een hele leuke etui!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk etui! Komt altijd wel van pas.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...