zondag 24 september 2017

Olifantjes & bloemetjes :)

Zijn er in jullie omgeving ook zoveel zwangere vrouwen?
Bij mij wel :)
Tijd voor babyshowers, babymanden en kraamcadeautjes
Daarom haakte ik deze twee leukerds
Om de voorraad weer wat aan te vullen
én omdat mensen het nu eenmaal leuk vinden om te kiezen :)
Kijk dit zijn de bloemetjes die nu weer in de vaasjes staan :)
De Fresia's hebben het goed gedaan, maar waren op
tijd voor wat anders, Sedum, vlierbessen en een bloemetje
waar ik de naam niet van ken, maar die wel leuk kleurde bij de rest ;)

Ik heb nu een leuke blog ontdekt
Bij Holunderbluetchen kun je elke vrijdag inspiratie opdoen
hoe je bloemen leuk kunt schikken  :)
De leukste voorbeelden worden via Add your link getoond
Echt waard om een kijkje te nemen

Fijne avond, ik zie jullie dinsdag






6 opmerkingen:

  1. Lieve olifantjes! Nee, ik heb helaas zeer zelden kraamcadeautjes te maken, is juist zo keuk om te doen.
    Gezellige vaashes zo met deze bliemetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die olifantjes zijn echt heel leuk! En de bloemetjes staan gewoon gezellig te zijn in die vaasjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi en ik maar denken dat ik overal alleen maar zwangere vrouwen zie omdat ik zelf zwanger ben ;-) Maar jij dus ook! Leuke olifantjes heb je gehaakt. En ik ben benieuwd naar het linkje, ga eens even lekker rondsnuffelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige olifantjes. Kleine kraamcadeautjes doen het altijd goed en kunnen kiezen is heel belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk werk zulke kleine projectjes. En ze zijn zo leuk.
    En zo zie je maar weer, met een paar bloemetjes heb je toch iets leuks op tafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk zijn de olifantjes, snel tussendoor te maken (denken we dan) en zo blijft de rest weer liggen, de bloemen zijn prachtig!!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...