dinsdag 20 oktober 2015

Dinsdag poppendag

De laatste tijd vond ik Muis 
toch wat stilletjes

Opeens viel bij mij 'het kwartje'
Muis, ik ga Sjors uitlaten 
heb je soms zin om mee te gaan?
Ja zeker wil ik dat  joepie ik mag mee :)

Anita, ik zie daar een mooie paddenstoel
mag ik even gaan kijken?
Tuurlijk
Kijk Anita, ik ben even groot als de paddenstoel
Thuisgekomen
Anita?
jaaaaaa
Ik had het buiten wel een beetje koud
ja Muis dat komt omdat het herfst is
O O, daar komt werk van ;-)

Kom ik boven op de hobbykamer
Muis, wat ben je aan het doen?
Kijk Anita dit is Punnikje
zij wil je wel helpen om voor mij een das te maken

zie je wel!

Muis jij krijgt een das, maar
met Punnikje wordt de das wel erg smal
het is beter als ik een das voor je brei
Muis zoekt zelf de wol uit
Anita, ik weet welke kleurtjes ik wil voor mijn das :)

Muis dat zijn de kleuren van Oeteldonk
mmm, weet ik maar dat lijkt me juist leuk

Ik ging meteen aan de slag
Zo'n kleine muis wil je best een plezier doen!
en kijk eens hoe blij Muis met zijn das is
Ik moest wel drie foto's van hem maken
Het is een echt fotomodel, die muis van mij ;-)



Anita, Anita,
 wat is er  Muis?
Gaan we bij de andere poppenmoeders kijken?
Dat is een goed idee Muis 



    Jolanda

                                       Rita 
                                    
                                       Sandra 
                                   

Haakjuffie                Peggy

              Crealyt 
         
 Jannie



10 opmerkingen:

  1. Lekker warm, die sjaal. Zo is Muis ook vast klaar voor het carnaval!

    Fijne poppendinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-)
    Leuke foto's! Heerlijk, zo'n muis in huis, haha!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha die muis met z'n oeteldonkse sjaal, geweldig. Wat een leuk rekje op de onderste foto met al die mooie hangers er aan.
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Muis, de volgende keer kan je met een gerust hart mee op stap. Jij zult het niet meer koud hebben. Je hebt er mooie kleurtjes voor uitgezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gezellig muisje. Ja een sjaal heeft hij wel nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laat de herfst nu maar komen, Muis is er helemaal klaar voor met zijn mooie nieuwe sjaal! Leuk verhaaltje en prachtige foto's!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, ook Muis is klaar voor de winter.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Muis heeft groot gelijk. Een sjaal is best lekker als het wat frisser wordt. En weer wat geleerd; de kleuren van Oeteldonk, geel, wit rood. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed zo muis, goed geregeld! Nu heb je tenminste een warm nekje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, wat leuk! Muis met een echte Oeteldonkse sjaal. Kan zo meedoen met de Carnaval... ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...