dinsdag 13 oktober 2015

Dinsdag poppendag

Die Julia van mij had al weer een plannetje bedacht
Ze wilde met mij mee naar school
Weet je dat zeker Julia
O ja, Anita heel zeker, je verteld altijd van
die leuke verhalen over school
Toe mag ik een keertje mee?

Jullie herkennen het vast 
zo'n lief poppenkind kun je toch niets weigeren
Dus gingen we afgelopen zaterdag
samen op pad :)
Eerst met de bus naar het station
dat vond Julia al geweldig
Dan met de trein,
ja ik moest van Julia overal foto's van maken
die kon ze dan thuis aan Muis en Teodoor
laten zien ;-)
Eenmaal in de trein wilde
mevrouw graag naar buiten kijken
In Gouda aangekomen
hoorde ik allemaal gemompel in mijn tas
He Anita, zo zie ik toch niets
Ik wil wel wat zien hoor!
Dus dan maar over de rand hangen
Een voordeel, Julia vond alles prachtig
de zwaan in de vijver, het laantje
en de school, daar wil ze inmiddels wel elke dag naar toe
 Gelukkig kon in nog wel mee doen met de les
Maar Julia bleef echt niet in de tas zitten,
o nee hoor
Ze wilde alles op de voet volgen
en alle boeken lezen
Ze heeft zich goed vermaakt
en voorbeeldig gedragen
De reis terug heeft Julia geslapen
Tja, wat wil je na zoveel indrukken
Ook 's-avonds ging ze vroeg naar bed
maar eerst bedankte ze me 
voor de geweldige dag
Wat een lieverd is het toch ook

Ik wil nog even reclame maken, mag wel voor een keertje, ja toch
Jullie weten vast nog wel dat ik pop Julia bij José gemaakt heb
Zij gaat weer nieuwe cursussen geven, wil jij ook zelf een pop maken
mail dan naar José voor meer informatie


Er is vast en zeker nog meer poppennieuws, ik ga kijken bij



    Jolanda

                                       Rita 
                                    
                                       Sandra 
                                   

Haakjuffie                Peggy

              Crealyt   
         
 Jannie

8 opmerkingen:

  1. Wat gezellig, dat Julia mee mocht! Leuke foto's en ook leuk om te zien wat voor lange reis je steeds maakt!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. misschien wordt Julia wel net zo creatief als jij :-)
    Ze boft in ieder geval wel met een jou als poppenmoeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, als ze zo lief zijn is het moeilijk om iets te weigeren, dat ken ik ook. En ze heeft zich voorbeeldig gedragen (min of meer dan toch). Mooie foto's maakte je en Julia beleefde een spannende dag!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige dag voor Julia. Maar stiekem vond jij het ook erg leuk volgens mij :-))
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha wat zul je veel bekijks gehad hebben zo met Julia in de trein. Gezellig dat je niet alleen hoefde te reizen. Leuke foto's!
    groetjes, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook heel nieuwsgierig naar de school en had ook wel mee gewild. Heeft Jose ook een website en waar is de cursus? Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. t Is toch ook veel gezelliger om samen op pad te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gezellig dat Julia met je mee mocht. En wat heb je alles mooi op de foto gezet.
    Je maakt reclame voor José en haar cursus. Heb je misschien iets meer informatie of een link? Waar kunnen we José vinden? Waar wordt de cursus gegeven en wanneer en wat zijn de kosten?

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...