woensdag 21 oktober 2015

Speldenkussen & Gaan jullie ook?

Gaan jullie ook naar de Kreadoe in Utrecht?
Ik wel, samen met mijn moeder
we maken er een dagje uit van :)

Ik heb me op Facebook aangemeld
Zo word je op de hoogte gehouden
van allerlei nieuwtjes

Gisteren lieten ze een leuk 
speldenkussen op Facebook zien
Echt super leuk!

Ik meteen aan de slag,
ik had toch niets te doen;-)
Heb ik te veel gezegd, leuk toch!

Wil jij er ook een maken klik dan HIER
kun je meteen weer wat restjes opmaken

Het bloemetje had ik al, van mevrouw Haakgaren gekregen
weet je nog, ik had haar give away gewonnen
maar kijk even op Pinterest, keuze genoeg

De blaadjes heb ik zo gehaakt:

Haak 8 lossen, 1 losse om te keren
Haak vanaf de haaknaald
in de tweede losse 1 vaste
in de derde losse 1 half stokje
in de vierde losse 1 stokje
in de vijfde losse 1 dubbel stokje
in de zesde losse 1 stokje
in de zevende losse 1 half stokje
in de achtste losse 1 vaste

Leuk om even tussendoor te haken
als je met een groot project bezig bent

Heb je voor straks al een leuke surprise of
een cadeautje voor onder de boom

Het is natuurlijk ook een leuk cadeautje
voor als je bij iemand op de koffie gaat
maar zelf houden mag natuurlijk ook ;-)

Veel haakplezier!

9 opmerkingen:

  1. Je hebt gelijk: dit is een heel leuk cadeautje!
    En wat leuk dat je er met je moeder heen gaat!
    Ik ga niet, maar 't lijkt me nog wel eens leuk, dus wie weet? Ooit een keer!
    Veel plezier vast!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om er heen te gaan. Maar wat lees ik nu? Had je niets te doen? Dat woord kennen we toch niet in handwerkland?
    Leuk speldenkussen.
    Fijne dag ook met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je ook gaat! Ik ga de donderdag met een vriendin. Superveel zin in. Leuk speldenkussen. Aangemeld via Facebook? Geen idee. Ik heb wel KreaDoe geliked, bedoel je dat?
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk speldenkussen, weer eens iets anders, altijd een leuk cadeautje :-)
    Nee, dit jaar ga ik niet. Ik ga eens in de zoveel jaar, wanneer ik er zin in heb en hoe het uit komt. Om samen met je moeder te gaan is erg gezellig, veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk speldenkussen! Heel veel plezier op de creadoe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk nog even na over de Creadoe. In ieder geval ga ik wel naar de handwerkdagen in Zwolle in februari.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk speldenkussen!
    Heel veel plezier op de Kreadoe. Helaas voor mij niet dit jaar.
    Misschien volgend jaar.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een heel tof speldenkussentje! En nee, ik ga niet naar de kreadoe, maar wens jullie wel heel veel plezier!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk speldenkussen! Veel plezier in Utrecht. Ik ga er niet heen.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...