vrijdag 6 maart 2020

Crea 5220........strepen

Het woord van deze week:

 strepen
Mmmm, ik had twee dingen deze week buiten honderd andere dingen ;)
Het woord van de week én Julia die klaagde over koude voeten als ze uit bed komt
Mijn bolletjes katoen gepakt en aan de slag :)
Zo beter Julia ?
Veel beter Anita :)
Lekker zacht en warm aan mijn voeten

Weer twee dingen van mijn lijstje kunnen strepen ;)

Een woord, verschillende ideeën

Ga je mee kijken, gezellig dan gaan we naar:


Elizabeth   
                                                                                 In de weer  
                                                                            De Breimeisjes          
                                                                                     Céline
                                                                                 Marian Maakt

Het woord van volgende week is:

Boekbladzijde




14 opmerkingen:

  1. Strepen afstrepen daar heb ik zeker niet aan gedacht . Gelukkig voor Julia nu warme voetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed opgelost en het staat nog heel gezellig ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kleedje voor het bed! En zie ik daar ook een gestreepte pyama? ;o)
    Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uit bed stappen op zo'n prachtig gestreept kleedje maakt het opstaan een stuk vrolijker. Wat is ze mooi met haar pyjamaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk, met de streepjes pyjama en het gestreepte kleedje bij het bed! Heel leuk bedacht en gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gestreept kleedje voor Julia's koude voetjes.
    Nog een bedankje voor je lieve reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Drie vliegen in één klap Anita, dat is nog eens handig. Wat een PRACHTIG gestreept kleedje heb je voor Julia gemaakt en zo lief de bijpassende warme slofjes, heel erg leuk!!!

    Heel fijn weekend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die Julia heeft het wel getroffen met jou Anita.
    Heb je al het poppen gebeuren in een aparte kamer, want je zal al wel heel veel spullen hebben gemaakt voor Julia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schrijf je toch grappig, Anita! Julia heeft ook al een mooie gestreepte pyjama aan, zie ik. En zo'n lekker matje zou ik ook wel willen hebben... Mooie slofjes erbij...
    Laat Noor het allemaal maar niet zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knap gedaan Anita! Strepen gemaakt en meteen een leuk matje voor Julia, 2 vliegen in 1 klap! Ze boft maar met jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat schattig. Dat je dit toch nog deed tussen alle bedrijven door.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk. Die 2 betekenissen. Mooi gevonden. En wat een lieverd toch die Julia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Adorable Julia with her striped pajamas! He will no longer feel cold on his feet with your beautiful wool rug!
    Hugs,
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijke slofjes op een heel schattig kleedje. Ik vind ze heel goed gelukt. En ik ben ook fan van de pyjama van Julia. Heerlijk vind ik het rommelen voor de dames.
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...