vrijdag 13 maart 2020

Crea 5220...................Boekbladzijde

Weer een leuk woord
waar je alle kanten mee op kunt :)
Ik ben dol op de boeken van Jane Austen
Ik wist ook meteen welke bladzijde ik in het boek zou kiezen
voor deze opdracht
Misschien zegt het boek je niet zo veel
Daarom ook het filmfragment wat bij de bladzijde hoort :)
Dan wel het filmfragment met Collin Firth, voor mij toch de echte mr. Darcy

Op You-Tube vind je nog veel meer fragmenten uit de film
Nu ben ik toch wel benieuwd waar de andere aan
dachten bij het woord Boekbladzijde :)
Ik ga naar de blog van: 



Elizabeth   
                                                                                 In de weer  
                                                                            De Breimeisjes          
                                                                                     Céline
                                                                                 Marian Maakt
Het woord van week 12:

Oude foto










9 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien hoe het woord kan worden geïnterpreteerd; zoveel mogelijkheden!
    Vroeger las ik ook graag Jane Austen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is ook een van mijn lievelingsboeken! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je zal ook wel denken, die Josephine maakt er een zooitje van, haha maar ik plaatste per ongeluk een reactie die nog in mijn muis stond van iemand anders.

    Leuk idee om een favoriete pagina uit een boek te
    gebruiken. Het blijft steeds heel leuk om te zien hoe een ieder het weer op zijn/haar eigen uitwerkt.....

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Anita! I too love to read Jane Austen! Thanks for sharing the video..( I looked for the italian version)
    Hugs,
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh mijn lievelingsfilm maar dan die met Keira Knightley uit 2005. Ik heb hem al heeeel vaak gezien.
    Toevallig van de week nog.
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hmmmm... zou willen dat er binnenkort wat van Jane Austen op tv was. Zou leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...