dinsdag 17 maart 2020

Dinsdag poppendag :)


2015
Goede herinneringen heb ik aan de handwerklessen
Deze wol heb ik toen zelf geverfd :)
Al weer zo lang geleden!
Ik wist toen eigenlijk meteen wat ik met de wol wilde doen
Het zouden de haren worden voor:
 Jutta een patroon van Zijmaakthet
Ik weet niet meer hoe lang ik dit patroon al in huis heb
Gekocht om ooit, eens .....
Maar het kwam er maar niet van
Omdat ik dit jaar graag dingen wil maken
 die ik nog niet eerder heb gemaakt
Is het er eindelijk van gekomen :)
Het hoofdje is zover klaar
Nu verder aan het lijfje :)

We brengen wat meer tijd door in huis
Positief blijven denken, meer tijd om te breien :)
Pas goed op jezelf en je naasten!

Is er nog meer poppennieuws, ik ga kijken bij:


Corina    Akkelien   Sandra Blauw ruitje     
Elizabeth   Angélique               
    Blauw en zo







11 opmerkingen:

  1. mooie kleurtjes. Ja thuis is prima maar ik mis mijn collega's toch al wel een beetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een mooi meisje, brei maar gauw verder 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, dat is een mooi project om nu op te pakken! Ze wordt vast prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig Anita! Dat wordt een prachtige Jutta... De wol heeft geweldig mooie kleuren. Ik ben zo benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi he die geverfde wol. Die had ik ook (inmiddels ergens in verwerkt). Het zal haar prachtig staan.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleuren en dat zelf gedaan, knap hoor.
    Het wordt vast een mooie dame. Lekker door breien en blijf gezond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om iets weer op te pakken, ze wordt vast erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat gaat een prachtige pop worden. Schitterende kleuren. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed om weer wat nieuws op te pakken. Het is een schatje. Maar ik vind het toch lastig om op het moment lekker bezig te zijn. Het liefst zou ik in een hoekje wegkruipen, maar ja dat is ook niet goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aha! Zo gaat ze er straks uit zien!😍

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...