dinsdag 31 maart 2020

Dinsdag poppendag :)

Ik kwam terug van Sjors uitlaten
Hallo Julia en Noortje
Jullie zijn vroeg op
Ja, wij zijn op berenjacht geweest :-)
We hebben een praatje gemaakt met jouw beren
Zij vertelde dat er overal in het dorp beren voor de ramen zitten
Wij zijn ook op berenjacht geweest :)
En hebben jullie veel beren gezien?
O ja, wel duizenden 
Is dat niet een beetje veel ;)
Maar wel heel veel hoor!
Volgens mij heeft Noortje het een beetje koud
Kom ga mee naar binnen, een kopje thee en warm worden
Julia en Noortje hadden een goed idee om op te warmen
Zie ze lekker in het zonnetje bij de beren zitten
Is dat slim of niet ;)


Zijn er nog meer poppen op berenjacht geweest?
Kom dan gaan we kijken bij:


Corina    Akkelien   Sandra Blauw ruitje     
Elizabeth   Angélique               
    Blauw en zo







8 opmerkingen:

  1. Dat is bereslim! Natuurlijk is een beer lekker warm en nog gezellig ook zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Mijn blog van morgen gaat over berenjacht 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij ons zie je ook al beren voor het raam, lekker in 't zonnetje zitten, slim van Julia en Noortje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geef ze eens ongelijk... het is zo leuk om al die beren te zien! En Julia en Noortje zijn zeker niet de enigen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De dames op berenjacht, het is toch wat. Ik geef ze groot gelijk dat ze nu lekker binnen zijn gaan zitten, gezellig bij de beren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja de berenjacht is hier ook volop aan de gang, ik zal er ook eentje neerzetten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk he, overal die beren voor de ramen. Jullie zullen vast ook veel bekijks hebben daar voor het raam.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja leuk he al die beren. Wij hebben er ook een voor de ramen zitten. Of Saar het heeft weet ik eigenlijk niet. Ik zal eens appen.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...