vrijdag 3 april 2020

Crea 5220............Stempels

Het woord van deze week

STEMPELS

Afgelopen dinsdag waren Julia en Noortje
op berenjacht :)

Om op te warmen zaten ze bij de beren in het atelier
Maar niet voor lang, al snel gingen ze naar het appartement
Ik had van alles te doen, ik dacht laat ze maar
Na een tijdje ging ik eens kijken  :)
Wij hebben het druk Anita, wij zijn aan het kleuren
Wat mooi gedaan meisjes, wat een mooie regenboog
Ja, je ziet overal beren staan, maar er hangen ook veel regenbogen
Kun jij schrijven Julia?
Dat kan ik wel, maar ik weet iets beters Noortje
laten we gaan stempelen, dan helpen we Anita meteen
met het woord van deze week
Anita, heb jij stempels?
Niet zoveel, maar wel letterstempels
Precies wat de dames nodig hebben
Al vlug hebben ze alle letters bij elkaar gezocht
Toe maar Noortje, doe jij maar de eerste letter
Julia maakt de tekst af
Ik ben benieuwd :)
Kijk Anita, je stempels kwamen goed van pas :)
Ik hoop van harte dat ze gelijk krijgen!!


Stempels, laten we kijken bij de andere:

Elizabeth   
                                                                                 In de weer  
                                                                            De Breimeisjes          
                                                                                     Céline
                                                                                 Marian Maakt


Pas goed op en blijf gezond!
Liefs Anita















15 opmerkingen:

  1. Wat hebben de dames dat mooi gemaakt! Hoop doet leven, de regenboog is daar een heel mooi symbool voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontroerend blogje! Geweldig zoals je deze mooie wens hebt uitgewerkt........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach Anita, wat is dit een mooi en lief blogje, de dames hebben net zo'n prachtige inborst als hun poppenmoeder.
    Echt een SUPER mooie uitwerking is het geworden!!!
    Julia en Noortje, jullie zijn toppertjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lief dat ze je willen helpen met het creawoord en zichzelf goed kunnen vermaken. Hun creatie is prachtig!
    We hopen zeker dat alles goed komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. That cute Julia and Noortjie! Have worked well! A little kiss to them! Take care of yourself!
    Good Weekend!
    Carmela e Davide

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De positiviteit van de dames kunnen we goed gebruiken nu. Knap gedaan meiden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Julia en Noortje hebben een prachtige regenboog gemaakt en met de gestempelde wens ben ik het van harte mee eens, dat het goed komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve meiden zijn het toch! Je hebt geen kind aan ze en ze helpen je bovendien nog ook. Prachtig gekleurd en een moedgevende tekst erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Julia en Noortje hebben er wat moois van gemaakt.
    Fijn weekend, geniet van het mooie weer !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi, lief en hartverwarmend!

    Liefs, Tinne x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat hebben de dames mooi gedaan. Alles komt goed maar ik vrees dat het nog wel even gaat duren.
    Maar ondanks alles een fijne week.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...