dinsdag 14 april 2020

Dinsdag poppendag :)

Eerder vertelde ik al dat ik een leuke opdracht had gekregen 
De opdracht is afgeleverd, de klant was er super :-) mee
Kijk een zeedieren muziekmobiel
Dit is het eindresultaat maar het begon zo
Ik kreeg een foto toegestuurd 
met de vraag of ik dit misschien kon maken
uhmm ja dat kan ik :)
Toen kreeg ik een foto met de kleuren van de babykamer
Wat kleuren combinaties toegestuurd
Voor deze werd uiteindelijk gekozen
Het haken kon beginnen :)
Een zeester mag niet ontbreken :)
De walvis, ook echt een zeedier 
Met het zeepaardje ben ik begonnen :)
De kleuren zo combineren dat het toch een geheel is
Toch best een lieve krab ;)
Op de foto stonden zeven zeedieren
Er kunnen maar vijf dieren aan een muziekmobiel
Baby's handjes kunnen fijn de tentakels van de inktvis vasthouden :)
Oester krijgt een gezellig plekje op een plank in de babykamer :)
Even luisteren naar het deuntje ;)
Ik vond het een super leuke opdracht 
en ik ben :-) dat de klant blij is met het eindresultaat
Wat dat blijft toch altijd spannend!

Er is vast en zeker nog meer poppennieuws
maar ik verwacht niet dat het over zeedieren gaat ;)
Je weet het nooit, dus laten we maar gaan kijken bij:
Corina    Akkelien   Sandra Blauw ruitje      
Elizabeth   Angélique               
    Blauw en zo















10 opmerkingen:

  1. Een super leuke opdracht in mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan ne voorstellen dat je dat een leuke opdracht vond. Het resultaat is prachtig, mooie kleurcombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi dat muziekdoosje hebben wij hier ook! Wat een prachtige mobiel heb je gemaakt! Mooie kleuren, ik vind vooral de krab heeeeel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke opdracht is dit zeg, en wat heb je deze muziekmobiel PRACHTIG gemaakt. Heel mooi ook de kleurencombinatie. Kan me heel goed voorstellen dat de opdrachtgever er SUPER blij mee is.
    Een lieflijk melodietje ook.........

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukertje. Ik vind het knap dat je in opdracht kunt haken. Ik zou aldoor bang zijn dat het niet goed is en heel nerveus worden van steeds die deadlijn. Petje af hoor.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is nog eens een leuke opdracht! Wat een uitdaging hè om zoiets moois te maken. Maar het is je heel goed gelukt, prachtige mobile....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat supermooi, al de zeedieren zijn zo schattig gemaakt. Daar zullen ze erg blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...