vrijdag 17 april 2020

Crea 5220.............Groen

Moest ik vorige week nog mijn Joker inzetten
Deze week is voor mij een makkie :-)
Groen, ja daar weet ik wel raad mee
GROEN 
Is voor mij bijvoorbeeld de natuur
&
Planten, binnen en buiten :)
Echt genieten
Binnen mijn paascactus 
die bloemetjes en nieuwe blaadjes krijgt :)
Of ook mooi groen
onze Alocasia ook wel olifantsoor genoemd 
Buiten in de tuin is het op dit moment genieten
van onze Rododendron :)
Onze Judaspenning heeft nu mooie paarse bloemen
Sleutelbloem, ook prachtig :)
Dit jaar is mijn groenten tuintje weer wat groter 
als vorig jaar, ik ben nu al aan het voor zaaien
Zo leuk om te doen én een goede afleiding!
De aardbeiplanten hebben al bloemen en aan de
rode bes hangen al kleine besjes :-)

Ook woon ik in en rond het groen
Als ik met Sjors uitga, dan kan ik heerlijk 
wandelen, HIER nam ik jullie al eens mee op 
een van onze wandelingen 

Het klopt hé, dat groen voor mij een makkie is
Ik ga kijken waar de andere aan dachten bij het woord

GROEN

Elizabeth   
                                             In de weer  
                  De Breimeisjes          
                      Céline
                                Marian Maakt

daarna ga ik nog even heerlijk 
in de tuin werken :)











13 opmerkingen:

  1. Heerlijk hé al dat groen dat zich weer laat zien in het voorjaar. Wat leuk dat je een groententuintje in de tuin hebt, dat wordt smullen straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hè al dat groen.
    Toen ik je Paas cactus zag, dacht ik, haha, een Lithcactus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het groen in de natuur blijft boeien en is prachtig en verveelt ook nooit.
    Fijn een groentetuintje, veel plezier ermee. ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It's a beautiful post! I saw a really large Alocasia in a garden...Wonderful!
    Hugs,
    Carmela e Davide

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tuin! Bij mij ook heel veel judaspenningen, prachtig dat paars :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, jij bent de dame met de groene vingers! Kon niet missen deze keer dus... Erg leuk om te merken hoeveel plezier je daar in hebt.
    Fijn plantje hè.. die lidcactus.. Jij hebt een paasvariant en ik twee kerstvarianten. Maar laten die nu met pasen òok weer gebloeid hebben...
    Wat heb je een mooie tuin, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja groen was inderdaad geen ingewikkelde. Heerlijk zo'n tuin. Helemaal nu, nu het groen ontluikt. Succes met je groentetuin.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij bent een echt plantenmens. Wat ziet alles er mooie gezond uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maar jij hebt echt groene vingers Anita, zo leuk hoe enthousiast je er over schrijft, voor mij ook heel herkenbaar hoor. Het is telkens weer bijzonder te zien hoe planten zich ontwikkelen. Mooie bloeiende planten heb je in de tuin staan, een feest om naar te kijken. En wat leuk dat je een groenten tuintje hebt, ben benieuwd wat daar allemaal voor lekkers uit tevoorschijn gaat komen.

    Fijn weekend,
    groetjes
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind jouw tuin erg mooi.
    Zelf heb ik (nog) geen groene vingers.
    Mijn ouders wél, die hielpen in de tuin, maar nu moeten wij het zelf doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn hè, al dat mooie groen in de tuin. Ik heb nog even naar je andere blogbericht gekeken. Je woont in een prachtige omgeving!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jaja, plantenmensen weten wel hoe mooi groen is.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...