vrijdag 24 mei 2019

Wandelen...............Crea Week 21

Ik wist het meteen :)
Ik wandel meerdere keren per dag met Sjors
Weet je wat, ik neem jullie mee op een van mijn wandelingen met Sjors

Zullen we gaan?
Zijn jullie er klaar voor, zitten jullie lekker?
We starten hier :)
We gaan dit pad aflopen
Achteraan nemen we de bocht naar links
Hier lopen we weer rechtdoor
Even een waarschuwing,
als je niet zo van groen en de natuur bent, haak dan nu af ;)
Kijk Sjors wijst ons de weg :)
Kom mee naar het vijvertje
Hier weer rechtdoor en dan weer rechtsaf
Momentje Sjors moet even snuffelen, hij ruikt wat ;)
Gras, ook reuze lekker!
Kan ik jullie ondertussen het uitzicht laten zien als je naar links kijkt
Kom we gaan weer verder, rechtdoor naar de schaapjes
Hier slaan we rechtsaf
Hier lopen we het pad af en dan links
Jammer dat jullie de vogels, kikkers, schapen
 en de fazant niet kunnen horen
Dit zie je als je links afslaat
Kom Sjors, we gaan verder
Nu zijn we bij het kleine vijvertje aangekomen
Dat ligt aan onze linkerkant :)
Het brugje over en als je dan vooruit kijkt zie je dit
Als je links kijkt zie je dit
Maar kom wij gaan rechtsaf
Weer richting huis :)
Ja we zijn er nog niet!
We gaan hier niet rechtdoor hoor
Hier slaan we weer rechtsaf, de woonwijk in
Ik zal jullie niet lastig vallen met allerlei woningen
Hier staan we op een bruggetje, even een kijkje tussendoor
Hier komen we de woonwijk uit, slaan rechtsaf
We zijn er bijna hoor
2e brugje links, bijna weer thuis :)
Kijk daar staat Leo de Leeuw ons al op te wachten
Zoals we hier zeggen tijd voor een bakkie ;)


Dit is een van de wandelingen die ik met Sjors maak
Er zijn hier zoveel routes die je kunt lopen
Echt geweldig!

Ik hoop dat jullie ook van de wandeling hebben genoten

Ja, hoe kun je wandelen nog meer uitbeelden?
We gaan kijken bij


Elizabeth   
               Albértje     
                                         Indeweer      
                                      De Breimeisjes           Céline
                                                                                     Lydia         
                            
                                  Marian Maakt






Als ik het goed gelezen/gezien heb is het woord
voor volgende week:

Hearing/ Horen













12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie wandeling, jullie wonen in een mooi gebied!
    Groetjes en fijn weekend!
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, dat was een heerlijke wandeling en ik ben er niet eens moe van geworden, haha. Mooi daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb net in mijn blog van vandaag vermeld dat ik niet van het wandelen ben, maar als ik jouw mooie wandeling zo zie...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een mooie leefomgeving... dat zal je wel vaker horen... Heerlijk om verplicht met de hond er op uit te trekken! Dan moet je en anders komt er misschien niet van (spreek uit ervaring).
    In gedachten zie ik je lopen en telkens een foto maken, want ja... je wilt je blogbericht visueel maken... Hoop dat je hond netjes in het gareel bleef...
    Prachtige foto's hoor, was het ochtend of avond?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat woon je in een prachtige omgeving! Heerlijk om zo rond te kunnen dwalen. Hier is het heel open en tamelijk rechttoe rechtaan. Ik heb fijn mee gewandeld.
    Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik houd van groen, dus ben echt niet afgehaakt. Prachtige wandeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om een keertje met jullie mee te mogen wandelen! Wat een heerlijke omgeving heb je, wat zullen jullie genieten van jullie wandelingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat woon je in een mooie omgeving. Zo is wandelen met je hond zeker geen straf. Ik wandel ook graag en dan zonder hond, heerlijk je hoofd leegmaken en genieten van de natuur om je heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow! Wat een leuke wandelroute. Prachtig die natuur! Grts Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amaai wat een mooie omgeving waar jij woont. Super leuk om daar met je hond te wandelen. Dat is genieten voor Sjors maar ook voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...