dinsdag 7 mei 2019

Dinsdag poppendag :)

Dinsdag poppendag
Leeuwachtig nieuws hier :)
Leo de Leeuw waar ik al eerder een berichtje over schreef is af :-)
Wat een lieverd en leuk om te haken
Leo wilde wel even poseren bij het boek waar hij uit gehaakt is
Maar ik wil ook even naar buiten om foto's te maken
Hierbij de witte Hortensia
Ooo wat is het koud, dat ben ik niet gewend
Ik kom juist uit een lekker warm land, brrrr
Nog even bij de Vlinderlavendel en dan vlug naar binnen
Mijn manen vriezen eraf ;)
Dat kan ik niet gebruiken want dan vind niemand mij meer eng

We vertellen maar niet aan Leo
dat het hem ook mét manen niet lukt om er eng uit te zien;)

Weetjes:
Leo de Leeuw is gehaakt met haaknaald nummer 3
Garen: Phildar - Phil Coton 3 kleuren 126, 138 en148,
Veiligheidsoogjes nummer 10

 Schreef Angélique dat het boekje van Kristel Droog
'Mijn knuffels van sokkenwol' een fijn boekje is waar ze al veel uit haakte
Dat vind ik nu van Zoomigurumi 7
Vorig jaar haakte al de hamster en nu de leeuw
Ik heb twee andere leuke dieren gezien, die ik ook graag wil maken

Op het moment is mijn woondeken prio 1
Hij is al zo mooi, echt blij mee :-)
Voordat het echt warm gaat worden is hij klaar!



Is er meer poppennieuws ? NATUURLIJK :-)
Kom ga je mee kijken bij:


Corina    Akkelien
                                             Sandra 

                              Mariam


   Angélique                 Blauw en zo
                Lydia

















11 opmerkingen:

  1. Dit is echt een heerlijk haakboek met leuke beestjes. De leeuw ziet er gelukkig niet eng uit. Het is een leukerd om lekker te knuffelen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n lief leeuwtje!
    Fijn is dat, hé, zo'n boekje waar je zoveel patronen uit wilt haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuk die Leo, ja koud hè?
    De hamster staat ook nog op mijn to-do-lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat een leukerd! En zo heeft ieder zijn eigen favoriete boek. Ik ben benieuwd naar de volgende amigurumi én naar je woondeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dotje, die Leo.. Dat zou ik van een echte leeuw niet snel zeggen, alhoewel ik het ontzettend mooie en fascinerende dieren vind!
    En wat een mooie kleuren heeft Leo gekregen van je...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een lief leeuwtje. Helemaal leuk.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach Leeuw, ik denk dat je meer manen nodig hebt voor de kou.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent inderdaad gewoon lief, Leo de Leeuw!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...