donderdag 18 juli 2024

Ik had er zin in ;)

 




Ik had weer eens zin 
om mijn naaimachine te gebruiken
Al een tijd geleden had ik lapjes uitgezocht 
voor een derde projectbag
Maar het kwam er maar niet van 








Yvonne (zie mijn vorige blog) had het over 
een pruidelbag oftewel een projectbag zelf maken
Dat gaf mij het laatste zetje;)
Heerlijk spelen met kleurtjes en lapjes

HIER MOEST DE FOTO VAN MIJN PROJECTBAG KOMEN
HELAAS LUKT HET ME NIET MEER OM FOTO’S TE PLAATSEN
DIVERSE POGINGEN ONDERNOMEN, DACHT AAN EEN STORING
MAAR NEE, IS MIJN BLOG VOL?
BEN ER AL EEN AANTAL DAGEN MEE BEZIG
IK GA HET UITZOEKEN, TIPS ZIJN WELKOM 

Met als resultaat een leuke, vrolijke projectbag

Ik wil ook nog een projectbag maken met een rits
Dus duik ik nog maar eens in mijn voorraad lapjes

Fijne week 

8 opmerkingen:

  1. Wat vervelend! Ik weet niet waar het aan ligt. Ik verklein zelf wel altijd alle foto's voor ik ze plaats. Maar heb inmiddels ook al heel veel geplaatst. Ik zal eens kijken of je ook een foto op instagram geplaatst hebt van je tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat jammer dat we je tas niet kunnen bewonderen.
    Ik kan je niet helpen met het probleem. Ik kreeg net wel een uitgebreid cookie-formulier (ik accepteer nooit cookies zomaar), iets dat ik niet eerder op jouw site heb gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik vind het natuurlijk ook heel jammer dat we nu dat tasje niet kunnen zien. Maar het is erger dat jij geen foto's kunt plaatsen.
    Dat zou best te maken kunnen hebben met de maximale gratis hoeveelheid foto's die je kunt/mag plaatsen op blogspot. Ik heb dat zelf een aantal jaren geleden ook gehad en toen heb ik 'ruimte' bij gekocht, waar ik elke maand een kleine 2 dollar voor betaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk, een pruidelbag. En natuurlijk ben ook ik reuze benieuwd naar het eindresultaat. Ik kan je helaas niet helpen met het probleem. Zelf plaats ik bij de meeste berichten best veel foto's en heb daar tot nu toe nog nooit een probleem bij ondervonden (afkloppen!!!). Maar ik kreeg geen cookie-melding zoals Angélique beschrijft, vreemd is dat toch weer. Ik hoop dat het snel opgelost zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och Anita dat is echt balen, en ik begrijp het eigenlijk niet helemaal want jou foto's zijn nooit heel groot en nemen dan ook niet veel ruimte in. Wat ik wel weet, als je bij blogger foto's gebruikt die niet groter zijn 400 X 600 Pixels groot dan worden ze niet berekent voor de 15 GB die je gratis kan gebruiken. Je hebt voor internet helemaal geen grote foto's nodig. Foto's van je mobieltje zijn al snel veel MB groot, terwijl het plaatsen op internet het beste kan met KB. Hoop dat je het kan oplossen want ik ben nun toch el heel benieuwd naar je Pruidelbag.

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is vast een hele mooie tas geworden. Je probleem echt geen idee in het begin verkleinde ik de foto s later niet mee Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De stofjes zijn enig, dus het tasje ziet er vast leuk uit. Hopelijk lukt het je toch om nog foto’s te plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...