woensdag 10 juli 2024

Besmet ;)



O, jee het is toch gebeurd
Ik probeerde het nog te voorkomen
maar nee, ik ben besmet ;) 
Waarmee? 
met het sokkenbrei virus
Het is de schuld van 
de mooie bol wol Mondim die ik nog had liggen 
Die lag maar te lonken;)
Daarna zag ik ook nog het patroon
van het koffieboontje voorbij komen
wat al een tijdje op mijn lijstje stond
Heel geschikt voor effen wol stond er
Tja en toen was het raak 

De kleur is nr. 106
Op de foto is hij iets paarser
Ik werkelijkheid meer oud-roze

Ik ben gewoon verliefd op het effect
van het patroon, het is makkelijker dan ik dacht
en de kleur zo mooi, wauw
eeeerrrggg verslavend 
&
zie je het?
Ik heb een andere boord gedaan
3 recht - 1 averechts 
dan krijg je zo’n mooi randje
 
Ik zag dat bij Yvonne van Knittinginden
en zij heeft het ook weer ergens gezien

Ach, twee werkjes op de naalden 
dat moet kunnen, vind je ook niet;)

Fijne dag 🌞🌞🌞

10 opmerkingen:

  1. Oh, ik schrok al... want Corona is ook weer in opmars...
    Maar je had me tuk!
    Alleen duurt dit sokkenvirus wat langer voordat het uitgewerkt is, schat ik. En sommige mensen raken het nooit meer kwijt. Dus ik wens je maar geen beterschap:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig, dit is het leukste virus dat je kunt oplopen!! En ik kan het weten, ben er al jaren mee besmet. Wat een mooi garen heb je, en dat koffieboontje, dat wil ik toch ook ooit eens een keer gaan breien. Kwam het gisteren toevallig tegen in een map met patronen, en nu lees ik het weer bij jou, zou dat een hint zijn?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, ik herken het helemaal :-) Wat een mooie kleur! En ja, het koffieboontje is super leuk om te breien en geeft een geweldig rekbaar effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit virus kun je wel hebben ha ha en sokken heb je nooit genoeg ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sommige besmettingen of verslavingen vinden we niet erg, daar kunnen we zelfs van genieten!
    Het koffieboontjepatroon is leuk om te breien en het resultaat mag gezien worden. Zeker in het garen wat je hebt gebruikt, de sokken zien er schitterend uit!
    De boord vind ik er ook mooi uitzien, maar zou de rek er wel goed in blijven?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O jeetje, geen koorts hoop ik? Of toch wolkoorts?
    Ach wat, het worden mooie sokken en warme voeten zijn belangrijk. Bovendien wordt er nu een hoop endorfine aangemaakt, dus neem dat virus maar voor lief.
    Mooie kleur, ik denk dat de eerste foto de kleur goed weergegeven wordt?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze virus mag blijven. Is wel besmettelijk maar niet levensbedreigend. Heerlijk zo'n sok. En ik vertel het niet verder dat je 2 werkjes op de pennen hebt. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke virus heb je opgelopen Anita, zo leuk om te lezen dat je helemaal in de ban bent van mooie sokken. Dus ook ik wens je geen beterschap, brei maar heerlijk door. Een prachtig patroon en de kleur is om te zoenen zo mooi!
    Groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah, je kan het slechter treffen 😉. Wat een leuk patroontje. Na de zomervakantie ga ik ook weer aan een paar sokken beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...