vrijdag 10 april 2020

Crea 5220.......Cirkel

Het woord van deze week

Cirkel

Ik had even geen inspiratie, te bezig, te druk
Nog wel gezocht op het verschil
tussen een rondje en een cirkel
of toch
 misschien is mijn cirkel van invloed iets, bladie, bladie, bla ;)
Toen kwam nog iets op mijn pad iets over een cirkel en Corona
Maar daar had ik even helemaal geen zin in!!

Vandaar dat ik mijn Joker inzet ;)
Hebben de andere deelneemsters weer iets moois gemaakt?
Tuurlijk ga ik kijken bij:
Elizabeth   
                                                                                 In de weer  
                                                                            De Breimeisjes          
                                                                                     Céline
                                                                                 Marian Maakt


Pas goed op en blijf gezond!
Liefs Anita








16 opmerkingen:

  1. Ha ha goed idee om de joker in te zetten ik pas af en toe een keer als ik er even geen inspiratie voor heb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De joker, wat een geweldig idee!
    Het is lastig hé als je én geen tijd hebt én geen inspiratie, maar gelukkig is er geen'moeten' bij Crea5220.
    Fijne paasdagen (misschien hadden we voor deze week 'ovaal' op de lijst moeten zetten, dan had je iets met eieren kunnen doen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat deze Joker nu ook de nodige cirkeltjes aan zijn hoofd en lijf hebben...
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, wat leuk, als je goed kijkt zie je nog genoeg cirkels en rondjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, je joker inzetten! Heel goed idee, ik reken het goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A warm affectionate hug,Anita! Take care of yorself and your loved ones!
    Happy Easter!
    Carmela e Davide

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed opgelost door een joker in te zetten. Het lijkt mij een hele opgave steeds maar iets bij een woord te bedenken.
    Bedankt voor je leuke “kattige” kaart. Dat je niet weet wanneer ik jarig ben is niet gek hoor, maar heel lief dat je alsnog een kaartje stuurt. 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha heel origineel Anita, een mens heeft af en toe van die momenten en dat geeft helemaal niets. Crea5220 is geen moeten maar dit is wel heel erg leuk bedacht. En bij de
    Joker zie ik toch nog een heleboel cirkeltjes.....

    Fijne Paasdagen gewenst.....

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een joker inzetten, wat een leuk idee!!
    Mijn dochter is altijd blij om een joker op te gooien met pesten, want dan moet ik 5 kaarten trekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha wat slim om een joker in het leven te roepen die ga ik ook vast een keer gebruiken. Namens Saar en mij heel erg bedankt voor de lieve kaart. Echte post is echt zoveel leuker. Fijn weekend. Het is híer nu echt heerlijk. Zonnetje in de tuin en even geen corona etc maar lekker gerommeld in de tuin en met Saar. Groetjes aan Julia en de bende.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat kan dus ook nog: een joker!
    Dat had ik moeten bedenken voor mijn kalligrafie, daar wist ik niets van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wilde ook meedoen... maar de week is altijd al om voor ik er aan toe kom... wist ineens weer waarom ik aan cals ook nooit meer meedoe.. ik heb het gewoon te druk !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super idee, een joker inzetten, en dan nog wel een met diverse cirkeltjes.
    Nog een goede tweede Paasdag.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...