dinsdag 21 april 2020

Dinsdag poppendag :-)

Hoi Julia :)
Wat ben je aan het doen?
O, ik zoek allerlei kleine bloemetjes
Noortje verveelde zich een beetje
Het valt niet mee om de kleintjes te vermaken,
nu ze niet naar school gaan
Maar Toos bracht mij op een idee
Ik ga nog even verder zoeken Anita
Is goed Julia, tot straks :)

********

Als Julia thuis komt :)
Noortje, doe jij het tafelkleed van tafel?
We gaan iets leuks doen :)
Kijk, hier heb ik allemaal bloemetjes 
We gaan een Mandala maken :)
Hoe moet dat dan Julia?
Ik help je, we doen het samen
Wat leuk om te doen Julia
Ja hé, ik wist eigenlijk niet dat het zo leuk was
Dat kunnen we wel vaker doen :)
Noortje klimt op de stoel
ze wil de Mandala ook nog even van boven bekijken, 
Ze is helemaal blij :)
Dankjewel Julia voor de leuke middag 
Nou we kunnen Toos wel bedanken :)
Zij bracht mij op het idee 
Is er nog meer poppennieuws?
Laten we kijken bij:
Corina    Akkelien   Sandra Blauw ruitje      
Elizabeth   Angélique               
    Blauw en zo





8 opmerkingen:

  1. Ah, wat hebben ze dit leuk gedaan!Die Julia... altijd vol met leuke plannetjes, dat heeft ze vast van jou afgekeken Anita...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee en die Julia pakt het toch maar mooi meteen op. Het is wat met die kleintjes thuis. Misschien dat er vanavond wel verlichting wordt gemeld in de persconferentie. Even afwachten nog maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee! Julia heeft toch maar mooi de kleintjes hun dag weten op te vrolijken met de bloemetjes en het maken van een mandala! Ze heeft trouwens een prachtige fiets, waar vond je die???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk gedaan! Ja, dat is zo leuk aan het lezen van andere blogjes: de ideeën die voorbij komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi gedaan meiden een pracht mandala

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan, Noortje en Julia, jullie hebben er gevoel voor.
    Fijn dat ik jullie wist te inspireren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief hoor meisjes, zo'n bloemetjesmandala!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee. Die had ik ook kunnen opnemen in mijn weekrooster voor mijn kinderen. Gelukkig kunnen ze na de vakantie weer een beetje naar school, kunnen we het op het schoolplein doen.
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...