dinsdag 3 maart 2020

1e dinsdag van de maand, sokkendag :)

Ja, jullie lezen het goed ;)
De eerste dinsdag van de maand
is voortaan dinsdag, sokkendag


Op mijn to-do-lijstje van 2019
stond vrij boven aan
sokken kunnen breien

Hier had ik al een begin gemaakt
Ik wilde geen sokken met allerlei kleurtjes
dus koos ik voor donkerblauw
Maar de oogjes vonden dat geen goed idee ;)
Toch wilde ik nog steeds sokken kunnen breien :)
Op de Knit&Knot beurs in Tilburg opnieuw sokkenwol gekocht
Ik weet niet wat dat met mij en sokken is
maar opnieuw kwam het er maar niet van
Tot een paar weken terug, toch een begin kunnen maken :)
En daarom lieve dames
Elke eerste dinsdag van de maand, dinsdag sokkendag
Een beetje als stok achter de deur ;)
Want anders komen de sokken er nooit!
Over een tijdje wil ik met trots kunnen zeggen

Ik heb mijn eerste paar zelf gebreide sokken klaar :-)

Volgende week ben ik er weer met poppennieuws
Ik leg mijn naalden even neer
 eerst kijken naar het poppennieuws bij:

Corina    Akkelien   Sandra Blauw ruitje     
Elizabeth   Angélique               
    Blauw en zo










12 opmerkingen:

  1. Zeker met donker weer is het met donkerblauw garen niet fijn breien... Maar je gaf niet op! En het gaat je lukken ook..
    Misschien dat de andere sokken van de zomer wel afgebreid worden..?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. soms moet je jezelf uitdagen, goed van je! Succes met je sokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed dat je er mee begonnen bent en een soort 'dead-line' hebt gemaakt voor jezelf!
    Weet je dat er halverwege deze maand een sokkenKAL begint op Wolplein? Dat is voor beginnende sokkenbreisters. Misschien is het iets voor je? (zo niet, dan gooi je deze tip gelijk maar in de digitale prullebak hoor ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk zeg dat is zeker een stok achter de deur ik ga met je meebreien sokkengaren nog genoeg en even een uurtje breien is heel relax . Ik comineer het wel met dankbare dinsdag. n opgeven is nooit een optie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk en heel goed dat je een nieuwe poging waagt! Dit is vast en zeker beter dan het donkerblauwe garen. Succes verder met dit project!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, je begin ziet er prima uit, ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Mooi garen heb je nu uitgekozen. Veel sokkenbreiplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent echt een doorzetter om het weer op te pakken,
    wat je laat zien ziet er volgens mij heel goed uit.
    Het gaat je uiteindelijk zeker lukken daar twijfel
    ik geen seconde over.

    Heel veel succes!!!!!

    Fijn week,
    groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een stok of een sok achter de deur. Niets leuker dan zelfgebreide sokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mm ik denk niet dat ik je daarin ga volgen. Ik ben geen sokkenbreister. Ik heb een modelsokje op de pennen staan maar of het ooit af komt, ik betwijfel het. Ik ga wel jouw vorderingen volgen. Succes!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De aanhouder wint, zullen we dan maar zeggen. Ik hoop dat het je gaat lukken en dat je er ook plezier in hebt/krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed idee, die stok achter de deur, gaat vast werken.
    Zou niet eens weten hoe het moet, sokken breien !
    Succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, dat helpt zeker als je een dag inplant om je vorderingen te posten! Top dat je ook sokken gaat breien, heb je een goede beschrijving? anders bezorg ik je eentje. Raad mag je ook altijd vragen natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...