vrijdag 20 maart 2020

Crea 5220.......Oude foto

Een oude foto
Ik wist meteen welke ik zou gebruiken :)

Op deze foto ben ik 12 jaar
Hij is gemaakt tijdens de musical, aan het einde van het schooljaar
Ik speelde samen met een kikker de hoofdrol
Ik weet nog de eerste regel van een duet dat we samen moesten zingen:

Wat komt er van een ooievaar terecht, die gaat baden met een kikker

Ik zou zelf nooit voor de hoofdrol gekozen hebben
Maar mijn bijnaam op de lagere school was al juffrouw Ooievaar
Iets van dat de klasgenootjes vonden dat ik (te) netjes praat en de Fabeltjeskrant ;)
Dat was niet altijd leuk hoor!
Toen er in de musical een ooievaar voorkwam,
wisten de klasgenoten het meteen
Dat is een rol voor Anita en zo kreeg ik dus de hoofdrol

Toch ook maar even een foto van Juffrouw Ooievaar velen jaren later ;)


O, maar nu ben ik reuze benieuwd
Welke foto is er gekozen door:

Elizabeth   
                                                                                 In de weer  
                                                                            De Breimeisjes          
                                                                                     Céline
                                                                                 Marian Maakt


Pas goed op en blijf gezond!
Liefs Anita



13 opmerkingen:

  1. Toen ik je oude foto zag, wist ik meteen dat jij het was! Nooit geweten waar je blognaam 'Juffrouw Ooievaar' vandaan kwam. Je hebt wel mooie lange benen hoor! Maar dat moet natuurlijk voor een ooievaar... Ik snap dat het niet altijd leuk was dat kinderen je vroeger zo noemde, maar je bent het vast te boven.. anders had je nooit je blog zo genoemd!
    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat superleuk om te weten, ik vond de naam al zo grappig maar ik vind het nu nog mooier nu ik weet waarom.
    Erg leuke foto van je (allebei) en dan de hoofdrol krijgen is ook al zo leuk in je verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uiteindelijk heel bijzonder dat je deze naam als erenaam hebt gekozen!
    Geweldig leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit leuk Anita, de foto van jou als 12 jarig meisje
    en het verhaal er achter. En ook heel leuk om de foto van nu te bekijken, zo zie ik met wie ik regelmatig schrijf.
    Je hebt een mooie warme uitstraling, beide foto's zijn erg mooi.

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind beide juffrouw Ooievaars erg leuk om te zien. Heel leuk om het verhaal achter je blognaam te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! How pretty! Beautiful photos both. That love the little storks!
    Take care of you
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk, je bijnaam heeft je toch de hoofdrol opgeleverd.
    De musical, ja onze kleindochter heeft er zo naar uitgekeken, ze zit nu in groep 8. Of het er dit jaar inzit is nu natuurlijk erg onzeker, zou jammer zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto. En nu weten we ook waar de naam van je blog vandaan komt. Je hebt er gelukkig geen nare herinneringen van overgehouden, anders had je je blog nooit zo genoemd.
    En de andere foto is ook leuk met al die ooievaars erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke foto's en we weten nu waar je blognaam vandaan komt. Kan me voorstellen dat het toen niet leuk was, maar het heeft je toch niet zo dwars gezeten dat je er niets meer van wilde weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke foto! En ook leuk om zo te weten te komen hoe je aan je blognaam komt.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt er in ieder geval een leuke foto aan overgehouden. En die foto van nu vind ik ook leuk. Grappig al die verhalen achter die foto's.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw! Wat bijzonder en wat een prachtige foto!💖

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...