donderdag 15 september 2016

Zo leuk om te m(h)aken :)

De meeste collega's van mij
weten van mijn blog en dat ik graag handwerk
Regelmatig komen ze met ideeën
weet ik wel dat ik dit kan haken en heb ik dat al gezien 
En dat is zo leuk en kun jij dit ook maken ;)
Deze keer kwam iemand met het idee
om een rammelaar te haken
Nu heb ik al meer rammelaars gehaakt
Maar deze rammelaar nog niet
Ik vind ze echt leuk geworden :)
Als je amigurumi kunt haken,
kun ook jij deze leuke rammelaar maken
Het is een gratis patroon van Hip & Haak


Zo weer iets leuks voor in mijn winkeltje :)






8 opmerkingen:

  1. Heel leuk. Dit gaat vast verkopen. Helemaal hip. En ook nog vrij snel klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk zijn ze geworden, die gaan zeker succes hebben!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat zijn ze lief! Een mooie aanvulling voor je winkeltje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! Een prachtig babycadeautje!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief! Daar kunnen twee kleine hummeltjes heel veel plezier van hebben. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig!! Die zijn vast heel snel verkocht :)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kende ik ook nog niet, is inderdaad heel leuk!Bedankt voor de link
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...