dinsdag 20 september 2016

Dinsdag poppendag :)

Deze dinsdag is het hier
vooral werk in uitvoering ;)
De Catania katoen is gekocht,
maar daar is het ook bij gebleven :)
Deze week hoop ik toch ook hiermee verder
te gaan, veel te leuk!

Hoe gaat het Mickey Mouse?
Goed hoor alleen ik  had ineens een idee :)

Toe maar zij mijn collega toen ik het haar vertelde
mevrouw haakt er gelijk twee;-)

Want wat ga ik doen, ik ga Mickey Mouse meteen
twee keer haken :)
Tot nu toe is dit het resultaat :)
Als ik eenmaal weet wat er in het Spaans staat
dan gaat het de tweede keer al beter met patroon lezen

Volgende dinsdag poppendag verwacht ik
weer meer te kunnen laten zien
Wordt vervolgd dus :)

Hoe gaat het bij de andere poppen,
Ik leg Mickey Mouse toch even aan de kant
om een kijkje te nemen bij de andere poppenmoeders

  Jolanda
Elizabeth      Rita 
       Sandra      Juffrouw Mier


                                                  Haakjuffie          Crealyt   
                      Jannie          Peggy

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke










12 opmerkingen:

  1. spannend. Ik ben alvast benieuwd naar het resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zou ook nog direct een derde kunnen maken :-)
    Eerst twee is vast een goed idee.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat slim om gelijk 2 te maken. Een Spaans patroon moet je vast steeds opnieuw uitvogelen, zou ik tenminste moeten doen. Dus gelijk 2, leuk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoere plannen om er twee tegelijk te haken...Veel succes, maar vooral plezier gewenst!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is best slim om er 2 tegelijk te maken! Ze zijn tè leuk hè deze Disney figuren. Straks krijg je nog allemaal bestellingen hiervoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg handig inderdaad!!
    Ze zijn ook zoooo leuk ;)
    Groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja zo is dat, eenmaal het patroon door, gaat het een stuk makkelijker, dus waarom niet ineens 2 mickeys maken? Dan heb je eentje in reserve ;-). En de andere pop komt ook wel klaar, alles op zijn tijd.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, een 2e keer gaat gelijk makkelijker. Genoeg werk liggen, dus. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ow jee... Twee!! Hihihi!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...