dinsdag 4 februari 2020

Dinsdag poppendag :)

Ik had echt weer eens zin om Julia te verrassen :)
Daarom heb ik 's-avonds, als ze in bed lag
een trui voor haar gebreid
Kijk de trui hangt al klaar aan haar stoel
Ik ben benieuwd naar haar reactie, als ze wakker wordt
Julia, wakker worden
verrassing ;)
Jippie een nieuwe trui voor mij

Vlug aankleden, dan kunnen wij naar buiten Julia
Naar buiten, dat hoef je maar een keer te zeggen!
Julia is zo klaar met aankleden
Anita, wat zijn de sneeuwklokjes mooi :)
Wat hebben ze toch een lieve bloemetjes
Gelukkig staan er genoeg in onze tuin
Julia blijft nog een tijdje buiten, heerlijk genieten!
Als ze weer naar binnen komt:
Mijn trui zit heerlijk Anita, hij is ook lekker warm
Fijn is dat, zonder jas naar buiten :)

Het is gelukt, mijn plannetje om Julia te verrassen :-)

Is er nog meer poppennieuws, vast wel
We gaan kijken bij:

Corina    Akkelien   Sandra Blauw ruitje     
Elizabeth   Angélique               
    Blauw en zo







13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie trui, hij zit als gegoten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie verrassing voor Julia.
    En die sneeuwklokjes zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi truitje, het staat haar erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat is tof wakker worden! En wat staat hij haar mooi. Laat de echte winterkou maar komen. Zij kan ertegen (met jas).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige verrassing! Zit en staat haar prima! Groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke verrassing, zo'n mooie en warme trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooohhhh, wat staat hij haar mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wat een verrassing en wat staat ie mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige verwennerij heb je voor Julia gemaakt Anita, en zo leuk te zien hoe blij ze er mee is.
    Dat heb je heel knap gemaakt Anita, en ik heb genoten van je lieve verhaaltje .......

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie trui heb je gemaakt en wat een lieve reacties van Julia. Hij staat haar prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, dat lijkt me een heerlijke verrassing om zo wakker te worden... Je hebt een geweldige trui voor Julia gemaakt!
    Zo lief met de hartjes erop... ze zal hem wel de hele week aan willen hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Julia, hij staat je prachtig! Wat een verwennerij.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is echt een heerlijke trui geworden. En nu met 10 graden is het best aardig toeven buiten. Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...