dinsdag 11 februari 2020

Dinsdag poppendag :)

Afgelopen week, ging ik even bij Julia en Noortje op bezoek :)
Ze waren gezellig bezig
Anita, ik ben aan het haken en Noortje is aan het tellen met de dobbelstenen
Ga maar gerust iets voor jezelf doen :)

Dat komt mooi uit, want ik wil jullie nog steeds iets laten zien
Weten jullie nog dat er een grote doos bezorgd was?
Albértje  had het juist, een quiltring
Al een paar jaar ligt er hier een mooie quilt te wachten ;)
Tijd om steekje voor steekje door te quilten
Nu had ik al eerder een poging ondernomen, maar
Eer dat ik 'zat' en kon beginnen was mijn tijd om :(
Toen zag ik bij iemand op de site een quiltring
Ik dacht meteen dat is iets voor mij :)
Ik span de quilt en als ik dan even tijd heb,
dan hoef ik alleen maar aan te schuiven
Ik heb al geoefend, moet er toch weer even inkomen :)
Op mijn houding letten, mooie kleine steekjes maken
Komt goed!
Toen ik zo bezig was kwam die lieve Julia ook nog even kijken
Het gaat een hele tijd duren voordat de quilt klaar is
én dat is geen enkel probleem :-)



Is er nog poppennieuws, vast wel, ga je mee kijken bij:

Corina    Akkelien   Sandra Blauw ruitje     
Elizabeth   Angélique               
    Blauw en zo














11 opmerkingen:

  1. Ha ha dus goed geraden , maar dat is nog een heel geduldig werkje maar elke dag een stukje dan komt het zeker goed. Succes en je quilt is nu al een juweeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zonde om zo’n mooie quilt niet af te maken. Het is wel heel veel “werk”, maar dan heb je wel wat. De ring lijkt me heel handig, zeker omdat je het zo op kunt pakken om verder te gaan. Maar wat ik me wel afvraag, moet je steeds apart naar onderen en boven steken? Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben ze toch een gezellig huisje, die twee!
    Oh, maar jij quilt dus ook... nooit geweten Anita...
    Veel plezier met de quiltring!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, zover je al gekomen bent en zo mooi als dat er al uit ziet is het zonde om er niet mee door te gaan toch... en met gezelschap van Julia is dat nog gezellig ook. Als ze goed oplet kan ze misschien ook een stukje doen. Wat een leuk ding, die quiltring.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, die wordt echt prachtig! De ring lijkt me een heel praktisch hulpmiddel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer iets nieuws geleerd, had hier ook nog nooit van gehoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit kende ik ook nog niet, een quiltring. Dit ziet er handig uit en zo kan je inderdaad aanschuiven als je even tijd hebt. Maar je zal vast wel hulp krijgen van Julia!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat word een mooie quilt! Toen ik met mijn blog begon was ik bezig om een tafellaken te borduren die al jaren in de kast lag, ik nam voor om elke dag 1 uur te borduren en binnen een jaar was het af! Even volhouden hè ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Handig zo'n ring. Nu pak je het wat sneller op. Want het zou jammer zijn als zoiets moois niet afkwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh ik vind Julia toch zo leuk ;) En nu aan de quilt dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig om Julia weer een keer te zien. Hoe gaat het met haar haakwerk? Ik heb ook eens een quiltring gebruikt maar kon er niet erg mee overweg. Ws kwestie van oefenen. Je quilt gaat vast mooi worden.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...