dinsdag 18 februari 2020

Dinsdag poppendag :)

Hallo allemaal :)
Terwijl Anita met Sjors op pad is begin ik alvast ;)
Ik zag laatst tussen Anita's lintjes toch iets leuks :)
Ik was meteen weg van de paddenstoeltjes
Te schattig en meteen had ik een idee
mmm een rood lapje erbij ;)
Ja, zo dus :)
Even met Anita smoezen, of ze iets voor mij kon maken
Ja, ik hoef het maar aan Anita te vragen én
Ik krijg het, wat een bofferd ben ik toch :-)
Benieuwd hoe het staat?
Ik ben er echt blij mee, super leuk en praktisch :)
Ja, ik kan wel een schortje gebruiken
Waarvoor, dat vertel ik een andere keer
Anita is nog niet terug met Sjors
Ze zullen toch niet weggewaaid zijn ;)

Kom dat ga ik vast met jullie kijken
bij de andere poppen en hun poppenmoeders


Corina    Akkelien   Sandra Blauw ruitje     
Elizabeth   Angélique               
    Blauw en zo



Fijne dinsdag :)






12 opmerkingen:

  1. Wat heeft Anita een prachtige schort voor je gemaakt. Je boft maar met zo’n lieve poppenmoeder. Ik kan me heel goed voorstellen dat je meteen helemaal weg was van het lint, is echt heel schattig. Laat je ons gauw weten waar je de schort voor nodig hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dat Anita zo iets leuks voor je maakte, het lijkt wel een vrolijk rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, zijn ze inmiddels al weer terug Julia? Het waaide anders wel hèel erg hard...
    Wat ben je weer verwend! Maar ja, ik moet zeggen dat het mooie lint gewoon vraagt om zoiets als een jurkje...
    Jij boft echt met Anita hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, ik vind het ook een schattig lintje. Ik moest ook een beetje aan Roodkapje denken.... Misschien kan Anita wel een rood kapje voor je maken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk schort! Ik ben erg benieuwd waar je dat voor nodig hebt, trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief schortje! Dat komt vast heel goed van pas. Ik begin al trek te krijgen.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige schort heb je gekregen. Je hebt een goede smaak zeg. En je zult hem vast veel gaan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Koken of knutselen. Met je mooie schort is het allebei leuk om te zien. Boffen hoor dat Anita zo lief en handig is en gelijk voor je aan de slag gaat. Beloon dat maar doot hem vaak te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een prachtig schort; herfst en lente in één!
    Ga je het lekker vies maken? Want daar zijn schorten voor hihihi!
    Misschien lekker bakken?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, zo'n schort zou ik ook best wel willen, netjes met dat mooie lintje eraan! Ga je nu koken of bakken? ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Julia, bofferd! Dat is wel een heel mooi schort, hopelijk ben he niet te bang om het vies te maken, want daar is een schort nu eenmaal voor bedoeld 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...