zondag 9 februari 2020

In The Mood ;)

Op een zondag in januari dit jaar
Was ik ineens In The Mood ;)
Klopt ik heb een Nederlandse blog
Maar zeg nu zelf 'in de stemming' klinkt niet zo goed als In The Mood

én In The Mood was ik ;)
Weten jullie nog dat ik van Vera  een mooie kaart had gekregen?
Ik wist toen meteen dat ik daar iets leuks mee ging doen
Ineens was het zover :)
 Ik ging als een .......
Voorzichtig het borduurwerkje los gemaakt
Meten is weten ;)
Hoekjes afknippen, draaien, vullen en

 je hebt een schattig speldenkussentje

Blij mee en super leuk om te doen :)
Nogmaals bedankt Vera



14 opmerkingen:

  1. Knap idee! Top!

    Fijne zondag, groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Engels mag hoor; 'blog' is immers ook al een engels woord.☺️
    Leuk idee en knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk! In the mood, zo heette de band die op onze bruiloft speelde...En dat is inmiddels bijna 30 jaar geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk! Grappig: de Judaspenning bloeit alweer bij mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed idee om er een speldenkussen van te maken. Zo kun je nog heel lang van het borduurtje genieten. En het geeft mij een goed gevoel dat het zo in de smaak gevallen is dat je er dit van gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk werkje heb je ervan gemaakt. Misschien ook leuk als kussentje in het huis van Julia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk bedankje van Vera en wat een lief kussentje heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig en blijf jij maar lekker in the mood

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om er een kussentje van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had je blogpost al eerder op mijn telefoon gelezen, maar toen nog niet gereageerd.
    En ik vind dit juist zo'n leuk idee! Schattig kussentje heb je nu...

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...