vrijdag 21 februari 2020

Crea 5220...................Vierkant

Bij Crea 5220 zitten woorden
Je weet meteen wat je er mee gaat doen :)
Bij Vierkant dacht ik aan Quilten

In eerste instantie had ik wilde plannen ;-)
Ik wilde een quiltje (lees sprei) maken voor het bedje van Julia
Maar bij de lapjes had ik al keuze stress!
én ging ik twijfelen
Ook een klein quiltje is niet iets wat je 'even' doet
Mezelf toch maar even toegesproken
Anita, je bent al met van alles bezig
moet jij niet eerst wat zaken afronden!
Gelukkig werkte dat meteen ;)
Ik heb het toch maar wat kleiner aangepakt
Vier vierkantjes maken samen een groter vierkant, een kussentje :)

Een lief kussentje voor in het appartement van Julia

Vierkant, wat hebben de andere dames bedacht?
Zo leuk om te gaan kijken bij:


Elizabeth   
                                                                                 In de weer  
                                                                            De Breimeisjes          
                                                                                     Céline
                                                                                 Marian Maakt


P.S. dat quiltje komt er toch wel ;)
Maar nu nog even niet

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan Anita! Slim om eerst maar een kussentje te maken in plaats van een quiltje. Het is een schatje geworden en staat daar heel mooi op het houten stoeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooi kussentje en aan het quilten had ik zo gauw nog niet gedacht. Goed gevonden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Daar zal Julia al heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een schatje geworden dat lieve kussentje,
    het staat zo leuk op dat kleine stoeltje. Best
    nog een priegel werkje die kleine lapjes aan elkaar
    zetten maar het is zeer geslaagd geworden en de leuke
    hartvormige knoop maakt het helemaal af!!!

    Heel fijn weekend,
    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik dacht ook aan quilten, dat zijn ook haast altijd vierkantjes. Maar dit kussentje is schattig met die mooie kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig dit. Eigenlijk gewoon een quiltje in het klein.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk klein kussentje! Ik denk dat het quiltje er ook nog wel een keertje komt....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Julia will be happy for the beautiful pillow! Oh yeah,we both though about patchworks!Hugs
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een quiltje is wel heel leuk natuurlijk maar het kussentje is een mooi begin. Ik vrees nu ze van je plannen weet dat ze je er wel aan gaat houden.
    Fijn (carnavals)weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een vierkant van vierkantjes, schattig !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kussentje. Daar is Julia vast heel blij mee. Wie het kleine niet eert... en als je wat projecten afgerond hebt (waarom klinkt het me toch zo bekend) kun je altijd nog een sprei maken toch. Leuk matchend bij het kussentje.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...