vrijdag 31 januari 2020

Crea 5220...............Collage

Het zet je wel steeds aan het denken
Het woord van de week
Ik begin het steeds leuker te vinden
Krijg er steeds meer schik in:)

COLLAGE, ik dacht in eerste instantie aan de tuin
Toch afgevallen, ik had niet genoeg plaatjes

Ineens wist ik het, hoe ik het zou aanpakken
Op zolder DE doos gepakt ;)
Deze doos bedoel ik
Hierin bewaar ik mooie of zelfgemaakte kaarten 
Van mijn moeder krijg je voor je verjaardag, Pasen of kerst
(bijna) altijd een zelfgemaakte kaart, ik bewaar ze al jaren
Hier zie je mijn COLLAGE
Alle kaarten geschikt op de eetkamertafel
Ik vind het Leuk een COLLAGE van door mijn moeder gemaakte kaarten :)

Waar dachten de anderen aan bij het woord COLLAGE?
Het lijstje met linkjes:

Elizabeth   
                                                                                 In de weer  
                                                                            De Breimeisjes          
                                                                                     Céline
                                                                                 Marian Maakt


Het woord voor volgende week is:
Kinderliedje






13 opmerkingen:

  1. De doos op zich is ook al een hele mooi collage! Prachtig om daar zulke dierbare kaarten in te bewaren...
    Leuk dat je steeds meer lol krijgt in Crea5220!
    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maakt je moeder schitterende kaarten, zo is het een mooie collage, om te koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi eerbetoon ook aan je moeder, wat maakt ze mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh maar dit is mooi en heel origineel idde voor een collage Anita, wat een prachtige kaarten maakt jou moeder allemaal, je kan ze wel inlijsten en ophangen, PRACHTIG!!!

    Ja leuk is dat hé, elke week weer een nieuw uitdaging en dat je er steeds meer plezier in krijgt, vind het zelf ook heel leuk om mee te doen.

    Heel fijn weekend,
    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How sweet!! A collage made with hearth and memories! Good!
    Happy Weekend!
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je doos zelf is al een collage. Wat een mooie. En je kaarten blijven zo mooi bewaard.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een mooie persoonlijke collage en inderdaad de doos is ook al een collage op zich.
    Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi al de kaarten zo bij elkaar. Leuk dat je moeder dat doet.
    Die doos is trouwens ook prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie doos! Heerlijk he al die kaarten bij elkaar en er af en toe in kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi!!! En bijzonder dat de kaarten van je moeder je met deze challenge konden helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaarten. Die moet je echt koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hè wat leuk zo'n verzameling kaarten van je moeder. Ze is er goed in!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige verzameling bij elkaar! Hoe speciaal is deze collage met alleen maar kaarten van je moeder; heel mooi! En ook heel leuk bedacht. Trouwens, de doos waar de kaarten in bewaard worden heeft ook een mooie collage ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...