dinsdag 28 januari 2020

Dinsdag poppendag :)

Naar aanleiding van dit blogbericht
Kreeg ik kortgeleden van F het verzoek of
deze heer leverbaar was en wat zijn geboorte zou kosten :-)

We raakte aan de mail ;)
Het ging om een cadeautje voor een klein meisje, Emma
Mijn voorstel: zal ik dan een kikkerprinsesje haken?
F meteen verkocht ;)
Een kikker meisje haken, dat ging nog vlot ;)
Maar toen mevrouw in de gaten had dat ze een heuse prinses was
Ja, toen was het gedaan met de pret
Waarom zit je zo prinses, tja Anita
Ik ben in mijn blootje, je hebt pas net mijn jurk en kroontje af
Volgens mij vraag je naar de bekende weg
Een kikkerprinses gaat nu eenmaal niet op de foto in haar blootje

Bovendien heb ik liever dat je mijn naam helemaal uitspreekt
Poeh, poeh en wat is dan uw naam koninklijke hoogheid ?
Mijn naam is: Prinses Emma Oetel van Oeteldonk & Bois Le Duc
Toe maar, toe maar

Komt u maar even mee, dan zal ik uw kroontje opzetten
O, dat past prima
Ik voel me al een stuk beter
Toe maak voort Anita, mijn jurk!
Mmm eindelijk gekleed :)
Mijn jurk zit heerlijk Anita, dat geef ik toe
Ojee, hoor ik daar een maar......
Je opdrachtgever heeft gezegd
Gebruik maar vaak de kleuren, ROOD-WIT-GEEL
Ja, maar prinses Emma Oetel van Oeteldonk & Bois Le Duc
meer is echt niet altijd beter!
Ik wil nog wat strikjes, DUS krijg ik nog wat strikjes!!
O, als we zo gaan beginnen
Ik heb het gelukkig weten te beperken tot 2 strikjes :)

Prinses Emma Oetel van Oeteldonk & Bois Le Duc
Is inmiddels vertrokken
Het is weer heerlijk rustig in het Atelier!

Is er nog meer poppennieuws
Kom maar mee, we gaan naar:


De Breimeisjes          

Corina       Sandra Blauw ruitje     
Elizabeth   Angélique               
    Blauw en zo














16 opmerkingen:

  1. Nou nou, die heeft praatjes! Oké, ze is best bijzonder, maar dan hoeft ze nog niet zo uit de hoogte te doen. Hopelijk weet Emma haar wel te temmen, want Emma is vast een veel belangrijkere prinses, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een dame van stand, haha. Emma zal er blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prinsessenallures toe maar. Maar vast met een hartje van goud.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk wil deze knappe prinses alleen met kleren aan op de foto ik geef haar geen ongelijk .mooi Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend kikkerschatje heb je gemaakt! Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt, Anita, en een leuk verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha ha, die Prinses Emma Oetel van Oeteldonk & Bois Le Duc is me er eentje zeg, maar ze heeft wel gelijk natuurlijk, een echte prinses hoort prinsessenlijk gekleed te gaan. Wat heb je dat PRACHTIG gemaakt Anita, zo leuk ook met dat kroontje en die strikjes er nog bij, zeer geslaagd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tsjonge, ze had wel veel wensen zeg. Maar gelijk had ze wel een beetje, want aangekleed staat een stuk beter.
    Leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kikkerprinses heb je gemaakt! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel lief kikkerprinsesje met wel heel duidelijk een eigen willetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat heb je er een enig verhaal over geschreven! Ik moest er zo om lachen... Wat een dame is Emma!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gemaakt, wat een leuke opdracht !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een dot! Daar zal de krijger vast blij mee zijn geweest.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahahaaa, ze had nogal wat noten op haar zang!
    Maar wat heeft ze een vriendelijke blik ❤️ Knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...