vrijdag 17 januari 2020

Crea 5220..............Stippen

Dat is relaxt
Als je op tijd begint aan het woord ;)


Oké, als je aan de slag gaat met papier,
acrylblok, een kleine gelliplate (ik weet echt niet wat het is)
Dan is elk woord een uitdaging

Als je zoals ik en andere dames 'werkt' en
het 'moet' hebben van objecten in en rond de woning
Precies, dan is elk woord ook een uitdaging :)

Ik moet zeggen, je kijkt heel anders naar al je bezittingen :-)
Tussen kerst en oud en nieuw
Ik had zin om iets te fröbelen :)
Maar niet echt veel tijd!
Dus deed ik elke keer iets, ik haakte een lange ketting van lossen
Toen ik weer tijd had
lijmde ik de slinger ik op een blikje
Dat versierde ik weer met een gezellig bolletjes randje
dat ik al eeuwen voor dit doel in huis had :)
Tja, en dan is de vaas  met knopen handig ;)
Deze knoopjes werden goed bevonden
Ha, ha en dan heb je onbewust ;)
De stippen voor Crea 5220....week 3


Wie doet er nog meer mee deze week?


Neem een kijkje bij:

Elizabeth   
                                                                                 In de weer  
                                                                            De Breimeisjes          
                                                                                     Céline
                                                                                 Marian Maakt

























17 opmerkingen:

  1. Wat mooi gedaan en dat zijn veel stippen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit leuk gedaan. Wat een paar knoopjes al kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt zeer origineel wat je allemaal bedacht heb, en inderdaad is het juist de kunst en heel creatief om van niets iets te maken, dat bewonder ik zeer. Het is een zeer geslaagde uitwerking geworden.......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee!
    Ziet er ook vrolijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk! En die bolletjesrand is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable those little polka dots with pom poms!! That nice colorful idea add the buttons! Greetings
    Carmela e Davide

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, lekker hè als je niet hoeft te haasten... Ik werk als het even kan altijd vooruit! Sommige mensen presteren juist goed onder druk, maar ik niet.
    Grappig dat je schrijft dat je heel anders naar de dingen om je heen kijkt, toen je naar stippen zocht... Ik betrap me erop dat ik tijdschriften scan op afbeeldingen die ik kan gebruikten (ooit...)
    Wat een leuk potje heb je gemaakt, het blauwe randje is enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een vrolijke blikvanger (letterlijk en figuurlijk) voor op je bureau! Dubbel efficuent ook nog: het ruimt op en je hebt een creatie voor je uitdaging ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk projectje en altijd handig zo opbergblikje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om jouw interpretatie te zien. Top gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het wordt een verzameling zo te zien. Leuk wat je met "afval" kan doen. 4 vliegen in 1 klap. Geen afval, lekker bezig, een opberger en dus niet nieuw hoeven kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, met zo'n wekelijkse opdracht gaan onze ogen ineens heel raar kijken ;o)
    Ik vind je pennenblikje zó mooi geworden! Wat een geweldig idee om het bollenrandje en de knoopjes te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...