dinsdag 7 januari 2020

Dinsdag poppendag :)

En weer is het al dinsdag poppendag ;)
Afgelopen week hoorde ik Julia en Noortje roepen
Anita, Anita kom eens vlug
Wat zou er aan de hand zijn?
Toen ik het atelier binnen ging
zag ik Julia en Noortje op de grote doos zitten
die de postbode eerder die dag bezorgd had
Ze hadden zo hard geroepen dat zelfs Sjors eens kwam kijken :)
Sjors weet jij wat er in de doos zit vroeg Noortje?
Dat weet Sjors toch niet Noortje
Nou hij snuffelt anders goed Julia
Dat doen teckels altijd, die zijn heel nieuwsgierig Noortje
Om verdere discussies te voorkomen
Heb ik maar snel de doos open gemaakt
He bah! alleen maar kranten Anita
Wat heb je daar nu aan
Dames, dames geduld
Wat is dit nu weer??
Anita nu weten we nog niets
Wat kun je hier mee?
Volgens mij zijn het niet alleen teckels die nieuwsgierig zijn ;)

Ik laat ze nog maar even 
Maar volgens mij raden die twee het nooit ;)
Hebben jullie een idee?

In dit nieuwe jaar is er vast meer poppennieuws
Laten we gaan kijken bij:







Corina    Akkelien   Sandra Blauw ruitje     
Elizabeth   Angélique               
    Blauw en zo
Pippa's Hus

Wil je ook mee doen met
dinsdag poppendag
Gezellig dan voeg ik je ook aan het lijstje toe

























11 opmerkingen:

  1. Oooo, nu heb je er nog een nieuwsgierig Aagje bij... Ik zou echt niet weten wat het is, maar ik wíl het wél weten...
    Je kunt leuk schrijven, Anita. Zonder grote of extreme woorden te gebruiken, leg je er toch met heel gewone woorden spanning in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita volgens mij een borduurstandaard? Gr j

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat het iets met handwerken te maken heeft. Maar wat?????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijken borduurringen maar zou ook nog best een spinnenwiel kunnen zijn. Lekker spannend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je houdt ons in spanning. Ik zou het zo niet durven zeggen wat het is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tsja......uhhh ik denk ook iets voor handwerkjes, maar wat??? Je maakt me wel nieuwsgierig hoor.....maar we zullen het vast binnenkort horen denk ik.

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OK.
    Ik ben verliefd.
    Op SJORS! (Sorry dames)
    Ik denk een borduurring te zien, maar de andere onderdelen brengen me in verwarring...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb geen idee wat het is, ik zie een borduurtje, maar waar de rest voor dient, ik zou het niet weten. Dat wordt geduld hebben dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En daar zitten we nu allemaal met vraagtekens in onze hoofden. Het kan omhoog en omlaag denk ik maar wat het is??? Ik hoop voor Noortje, julia en ons dat je het raadsel snel oplost!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...