vrijdag 10 januari 2020

Crea 5220....................... Rood

Ik zal toch een beetje vooruit moeten werken
want zo op het laatste nippertje is niet fijn!

ROOD

is niet echt mijn kleur
Het eerste waar ik aan dacht was
Het liedje van Marco Borsato


Toen bedacht ik mmm wat heb ik aan rode spulletjes
Daarmee kwam ik  ook al niet verder als
een rood potlood en een rode stift

Toen dacht ik aan Fifi en de rode laarsjes van Noortje


Toen dacht ik aan Valentijnsdag, afgelopen jaar
Aan alle rode hartjes die ik had ophangen, bijvoorbeeld bij de Plus

Dat allemaal bij elkaar is Rood genoeg voor mij;)

Ga je mee kijken, wat de andere met Rood gedaan hebben?



Elizabeth   
                                                                                 In de weer  
                                                                            De Breimeisjes          
                                                                                     Céline
                                                                                 Marian Maakt




16 opmerkingen:

  1. Grappig hoe smaken verschillen. Rood is ook niet echt mijn kleur. Te overweldigend. Wat een schattig teckeltje. Leuk je valentijnhartjes. Ik heb ze een keer in Utrecht opgehangen met valentijn. Altijd leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij is ook weinig te vinden wat met rood te maken heeft.
    Jij had mooi nog wat op voorraad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker een heleboel rood, hartstikke leuk dat je
    toch nog van alles tegenkwam. Enig die hartjes, en ook
    de rode laarsjes en het hondje, SUPER!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk om weer eens terug te blikken op wat je hebt geplaatst, zo zie je het weer eens op een andere manier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo heb je toch meer rood dan je in 1e instantie dacht. Ik vind het een hele mooie en warme kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi bij elkaar al dat rood. Het teckeltje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marco zingt ook bij in het hoofd toen ik deze opdracht zag.
    Jij hebt ook leuke rode spulletjes..
    En vooruitwerken, dt moet/mag ik eens ook doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch nog veel rood bij je als je om je heen kijkt!
    Ik werk ook vooruit hoor, dat vind ik veel prettiger...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks for sharing the video!!! All beautiful...
    Carmela e Davide

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke, rode dingen en nog liefde op de koop toe. Goed gevonden.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat grappig dat je rode hartjes had opgehangen bij de plus. Kreeg je daar veel reacties op ?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig om alles in het rood voor te stellen! Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mit Rot würde ich mich auch sehr schwer tun.
    Aber Du hast was Tolles gefunden.
    Dir einen schönen Abend, lieben Gruß
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...