dinsdag 5 maart 2019

Dinsdag poppendag :)









Dinsdag poppendag
Weet je ik dacht wat maakt het eigenlijk uit!
Tweede dinsdag van de maand, derde dinsdag van de maand
Lorre is af en ik laat hem graag aan jullie zien :-)
HIER was ik de vorige keer gebleven
Ik haakte nog de voeten
 De veren
 Dan is alles compleet
Alleen nog vullen en in elkaar zetten natuurlijk :)
Het vullen en in elkaar zetten viel echt waar reuze mee :-)
Kijk hier zit Lorre al lekker te smullen
Er is alleen een probleem ;)
Lorre vindt de regen van de afgelopen dagen maar niks
Hij houdt echt van een zonnetje
 Ik denk dat hij dan niet de enige is!
Dan nog maar een extra apennootje ;)
Anita, breng mij maar naar mijn kooi
Ik ga in het atelier naar alle fleurige en gezellige dingen kijken
Daar knap ik weer van op :)

Lorre is een koop patroon van Stip&Haak
Ik haakte Lorre met Catania katoen van  Schachenmayr
en haakte met haaknaald nr. 3 met de kleuren
groen(241), oranje(189), blauw(201), rood(115),
wit(106), geel(280) grijs(242)

Poppennieuws, dat is er vast ook bij:






9 opmerkingen:

  1. Ik snap Lorre helemaal, Je bent een knappert Lorre :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is prachtig geworden en fijn dat ze in haar kooi wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Lorre, je word gewoon helemaal vrolijk als je hem ziet! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lorre is een vrolijke vogel. Hij houdt zelf niet zo van regen, maar de grond, planten en gewassen zijn er wel blij mee. Lorre is geen pop, maar wel even leuk om te bekijken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden! En gezellig, zo'n vrolijke extra bewoner in 't atelier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Lorre, wat ben je prachtig! Gelijk heb je hoor, van regen word je niet vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, natuurlijk kan Lorre niet stil zijn totdat het zijn week is! Dat is een illusie hoor..
    Tjonge, je bent een hele mooie vogel en welkom op poppendag!
    Wat zal je genieten in Anita's gezellige atelier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie Lorre! Hij is zelf al het zonnetje in huis met al die mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die is zoooo leuk,echt knap gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...